Vraag

Niet nakomen gemaakte afspraken

  • 5 December 2020
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Na 3 telefonische benaderingen in 10 dagen me laten verleiden om over te stappen. Dan gaat het mis; er was toegezegd te kunnen opnemen en het feit dat er 2 mobiele abonnementen liepen maar op aan ander (zaak) adres zou geen probleem zijn met de hussel.

Geen opname mogelijkheid en 2 adressen kon ook niet.

1e telefonische melding; het adres werd gewijzigd maar mbt opnemen zou worden doorgegeven en moest ik met monteur bespreken. Die was hier gisteren maar kon daar niets mee.

2e telefoon; opnemen werd me alsnog weer toegezegd

Verbaasd zie ik vandaag een mail waarin ik een extra tv kast krijg toegestuurd (wil ik niet) en op de nota staat plots een bedrag 10,- duurder!! En kastje staat nu al voor de deur,  blijkbaar kan dat wel snel.

3e telefoon; kastje terugsturen en opnemen zou blijven (?!) (ik voel m al aankomen...). Er zou dan weer 5,- van de nota gaan. (Die is leuk, 10,- toevoegen en 5 teruggeven. En de klant is plots 5,-/maand duurder uit.!

Blijkbaar zijn de toezeggingen zoals gedaan eenzijdig eenvoudig te wijzigen.

Met betrekking tot deze rekening kon ik een bericht op dit forum plaatsen in de hoop dat dit opgepikt wordt.

Ondertussen ben ik veel te veel tijd bezig geweest met een afspraak die niet nagekomen wordt, en nader ik het kookpunt. De klant mag het blijkbaar zelf oplossen. Gelukkig heb ik nog 10 dagen om de boel weer terug te draaien als er niet een oplossing komt.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 4
Badge +6

Hi @Bakker5 ,
Welkom op het forum. Leuk dat je bent overgestapt naar KPN. Jammer om te horen dat het niet vlekkeloos is gegaan. 

Vul je je profiel aan? Dan kijk ik met je mee in het systeem. Kan ik daarna evt een uitspraak doen over het abonnementen, adressen, wijzigingen en hoe het dan hoort :nerd: .Â