Vraag

Niet nakomen van (schriftelijke) afspraken door KPNXL Goes

  • 2 June 2023
  • 11 reacties
  • 203 keer bekeken

Iemand een idee hoe in contact te komen met iemand die bevoegd is bij KPN om een klacht op te lossen van KPNXL Goes? Ik heb voor twee woningen KPN internet en TV besteld bij KPNXL Goes. Aanbieding per e-mail gekregen van een medewerker van KPNXL Goes. Bij de eerste woning ging alles goed. Bij de tweede woning gaat nu al drie maanden van alles mis. KPN zou er voor zorgen dat ZIGGO alles pas zou afsluiten als de monteur van KPN alles geïnstalleerd had…uiteindelijk geen monteur gezien van KPN en wel alles afgesloten door ZIGGO. Hierdoor geen TV en internet. Gelijk gemaild met contact persoon van KPNXL Goes om te vragen wat er mis was gegaan en vanaf dat moment geen enkele reactie meer van contactpersoon bij KPNXL Goes of van een collega van KPNXL Goes.

KPNXL Goes is telefonisch niet bereikbaar. Al vier keer meer dan een half uur aan de telefoon gezeten met de klantenservice van KPN en deze medewerkers zeggen dat ze KPNXL Goes terug laten bellen. Ik heb al drie keer gevraagd of ik het mailverkeer kan mailen naar de KPN klantenservice en dan krijg ik als antwoord “wij mogen en kunnen niet mailen met klanten”….pffff niet te geloven. Na de telefoontjes met de klantenservice nog steeds niet teruggebeld door KPNXL Goes. Uiteindelijk maar naar KPNXL Breda gedaan. Daar mijn verhaal gedaan en afgesproken dat ik KPNXL Breda mocht mailen en dat zij mijn mail naar KPNXL Goes zouden sturen… en ja wel na 3 dagen eindelijk weer een (onbeschofte) mail van KPNXL Goes waarbij de medewerker aangaf van geen kwaad bewust te zijn. Op zijn e-mail gereageerd en nu weer geen reactie meer… Echt NIET te geloven hoe slecht KPN met klachten omgaat en het blijkbaar OK vinden dat medewerkers afspraken met klanten maken en toezeggingen doen en vervolgens niks meer van zicht laten horen… echt SCHANDALIG.

 

Ik ben er nu helemaal klaar mee, maar ik vraag mij dus af hoe ik in contact kan komen met iemand van KPN die wel het fatsoen heeft en bevoegd is om ervoor te zorgen dat de gemaakte afspraken tussen KPN en mij nagekomen worden????

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Badge +19

Het is een heel verhaal geworden maar wat is nu exact het probleem buiten de contacten met de kpnxl Goes? Is de overstapservice niet goed gegegaan? Is er inmiddels wel een aansluiting?

Reputatie 7
Badge +12

Verder geef je aan naar XL goed en XL Breda te zijn geweest, is dit omdat het zakelijke winkels zijn en je een zakelijke aansluiting hebt? In dat geval wil ik je er op wijzen dat dit het consumenten forum is en ze enkel op het zakelijke KPN forum kleinzakelijk of KPN EEN klanten kunnen helpen. 
 

https://zakelijkforum.kpn.com/welkom-3/index7.html

Nee het betreft een particuliere aansluiting. Ik ben gebeld, naar later bleek door KPNXL Goes, met een aanbieding of ik over wilde stappen naar KPN.  Toen Ziggo de woning afsloot voor dat de KPN monteur was langs geweest kreeg ik geen contact meer met mijn contactpersoon bij KPNXL Goes. De klantenservice van KPN beloofde mij tot 4x toe dat zij contact op zouden nemen met KPNXL Goes, maar helaas zonder resultaat. De medewerkers van de klantenservice van KPN vertelde telkens dat ik niet met ze kon mailen. Ik wilde namelijk het mailverkeer doorsturen waarin mij naast een gratis monteur, een gratis WiFi versterker en 6 maanden gratis ESPN totaal beloofd was. Uiteindelijk ben naar weken proberen om in contact te komen met KPNXL Goes uiteindelijk maar naar KPNXL Breda gegaan. Hier beloofde zij nadat ik mijn verhaal gedaan had dat zij het e-mailverkeer waarin de afspraken gemaakt zijn naar de manager bij KPNXL Goes door zou sturen. Hierna nam prompt de medewerker van KPNXL Goes contact op via de mail en hij gaf aan verbaasd te zijn over de situatie. Ik stuurde terug dat dit de omgekeerde wereld was en of hij per omgaande heel alsjeblieft een monteur kon sturen om alles aan te sluiten en daarnaast verzocht ik hem om ook de andere afspraken na te komen. Hierna stuurde hij terug dat hij geen monteur meer kon sturen, maar ging niet in op de andere afspraken die gemaakt waren. Toen ik hier vervolgens weer op reageerde bleef het tot op dit moment wederom stil. Inmiddels loopt dit alles al ruim 3 maanden en ik krijg gewoon niemand bij KPN te pakken die bevoegd is dan wel zich geroepen voelt om de door mij gemaakte afspraken met KPN na te komen….

 

 

Badge +19

Heeft u ooit wel een orderbevestiging gehad van kpn? 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Treborvanderest76, wat een verhaal! Rot om te lezen dat je er maar niet uitkomt. We denken hier graag met je mee en ik zal zeker m'n best voor je doen! Kan je inderdaad vertellen of er destijds een orderbevestiging is geweest? Kan je daarnaast je forumprofiel aanvullen met het adres waar het om gaat, het klantnummer en evt. ordernummer o.i.d.? Dan kijk ik met je mee. Begrijp ik goed dat de collega's van Goes uiteindelijk nog niet hebben toegezegd dat ze het in orde gaan maken voor je?

Beste Marcia, ik heb je zojuist een PB gestuurd. Allereerst heel fijn dat eindelijk iemand van KPN aangeeft dat ze de situatie rot voor mij vindt. Ik kijk uit naar jouw reactie.

Beste Marcia,

 

Dom dat ik even geloofde dat iemand van KPN daadwerkelijk het probleem wilde oplossen… maar ook jij past blijkbaar ook prima in het in het profiel dat KPN hanteert bij het selecteren van werknemers… en dat is namelijk klanten aan het lijntje houden indien KPN fouten maakt en klanten teleurgesteld zijn in de dienstverlening van KPN…

 

Erg jammer dat ook jij na één bericht niets meer van je laat horen…

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Treborvanderest76, ik had je vorige week een privébericht gestuurd met daarin het e-mailadres waar je het heen mocht sturen. Maar ik heb nog geen mail gezien?

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt voor je privébericht en mail! De situatie is me helemaal helder en ik heb een collega van de klachtenafdeling verzocht dit op te pakken. Volgens mij is het vooral belangrijk dat de 4 aangegeven punten in orde worden gemaakt, maar daarnaast ook dat er intern gekeken wordt wat hier misgegaan is en hoe we kunnen voorkomen dat dit nog eens gebeurt. Ik hou je op de hoogte via het forum. Mocht het je te lang duren, stuur me gerust zelf ook weer een bericht. 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Treborvanderest76, ik doe het even zo, ook voor eventuele meelezers. Mijn collega heeft contact met je gehad en ik heb begrepen dat er al een heleboel ‘ruis’ weg is. Hij neemt volgend week opnieuw contact met je op en hopelijk is het dan allemaal naar wens opgelost. 

Hoi Marcia, klopt dat er een collega van je gebeld heeft afgelopen vrijdag. Ook heeft hij contact gehad met de bewoner van de andere woning. Ik ben erg blij dat er inmiddels “beweging” in zit, maar zoals je zult begrijpen juich ik nog niet te vroeg en wacht ik nog even met juichen tot alles daadwerkelijk is opgelost…