Beantwoord

Niets doet het, servicetool geeft foutmelding, KPN onbereikbaar

  • 1 April 2020
  • 4 reacties
  • 36 keer bekeken

Help, internet, tv vaste tel doen het niet, bij kpn blijft een automaat links sturen die niet werken, verder onbereikbaar. Ik heb internet nodig voor werk, ben ten einde raad.c

icon

Beste antwoord door ticsi 2 April 2020, 17:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @ticsi, dat is wel heel vervelend! Heb je de Experia Box al eens stroomloos gemaakt? Branden er wel lampjes en zo ja welke? Kan je daarnaast je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Heb je gebeld met 0800-0402? Daarop zijn we gewoon bereikbaar :-).

Beste Marcia, Bedankt voor je bericht, ik heb het gek genoeg niet gezien eerder gezien. Ik heb vele leren gebeld met  0800-0402, maar ik kreeg altijd een automaat dat mij een link stuurde. Die links gaven helaas steeds een foutmelding. Ik ben vanmorgen maar naar een KPN winkel gegaan, maar ik vind het belachelijk dat je in deze tijd gedwongen wordt naar een fysieke winkel te gaan. Daar kreeg ik de tip dat bij de telefonische klantenservice niet moet antwoorden op de vraag wat je probleem is, maar zeggen dat je een medewerker wil spreken, of moet blijven hangen tot je een medewerker te spreken krijgt. Als je gewoon de instructie volgt, is er geen optie om een medewerker te spreken. Dat vind ik waardeloos. 
Toen ik een levend wezen te pakken had, ging het wel vlot, de medewerkers deden hun uiterste best voor ons, in de winkel, ook de klantenservice die ik met het trucje van de winkel wel te pakken kreeg, en de monteur. Het lag aan een kapotte kabel in de glasvezelcentrale.

Reputatie 7
Badge +21

@ticsi, uiteindelijk als je er niet uitkomt heb je altijd de optie om een medewerker te spreken. Of je spreekt dat in, of je zegt inderdaad even niks. Fijn dat je inmiddels contact hebt gehad met 'een levend wezen' :slight_smile:  Kan ik er, naar aanleiding van dit bericht, vanuit gaan dat het probleem is opgelost of wordt opgelost door een monteur die langs de centrale gaat?

Fijn dat u dat hier meldt, maar als je belt naar de klantenservice, blijkt uit niets dat dat mogelijk is. Als je de instructie volgt/de gestelde vragen beantwoordt, kom je altijd bij de automaat uit die je een link stuurt. Ik vind dat u spreken met een medewerker als optie in het menumoet aangeven. Ik heb hier echt veel stress om gehad en moest dus uiteindelijk naar de fysieke winkel om geholpen te worden.Â