Vraag

Nieuw abonnement aangevraagd

  • 3 February 2020
  • 3 reacties
  • 32 keer bekeken

Hoi,

Mijn vriend en ik zijn bezig met bouwen en nog niet klaar de komende maanden. Wij hebben alvast een internetaansluiting van KPN aangevraagd en deze is aangesloten. Nou hadden we de modem ook al toegestuurd gekregen, en heeft onze elektricien deze geïnstalleerd zodat hij er vast zou hangen. Ons was niet geïnformeerd dat ons abonnement dan al actief zou worden!! Deze hadden we namelijk pas aangevraagd over een paar maanden als we er in gaan wonen. Heb net telefonisch contact gehad met de klantenservice. Deze was onvriendelijk en zij dat dit onze eigen schuld was omdat we de modem zelf hebben geactiveerd. Nou betalen we dus al voor het abonnement de komende maanden waar wij niks aan hebben..mij werd gezegd dat hier niks aan gedaan kan worden. Is er iemand die toevallig een oplossing weet?

Groetjes 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Bijzonder... meeste mensen wonen al maanden in hun nieuwe huis voordat KPN eindelijk de aansluiting oplevert. Bij u is het precies andersom.

Ik denk overigens dat het "activeren" van het modem er niet zoveel mee te maken heeft. Als je een abonnement aanvraagt, dan krijgt je met een paar weken het installatiepakket, en dan gaat het abonnement gewoon lopen. Of je het modem nu aansluit of niet, dat doet er volgens mij niet toe.

Reputatie 7
Badge +15

@Roxie Welkom op het forum. Allereerst gefeliciteerd met de nieuwe woning, ik hoop dat het verbouwen voorspoedig verloopt. Wel een bijzondere situatie met betrekking tot het abonnement, normaal gesproken kun je een ingangsdatum kiezen en ontvang je de apparatuur maximaal 7 werkdagen voor deze datum. Op het moment dat je verbinding technisch gereed is en je sluit je Experiabox aan, dan activeer je daarmee inderdaad het abonnement. Vanaf dat moment kun je namelijk ook gebruik maken van de diensten. Zou je voor mij je forumprofiel willen aanvullen en het hier laten weten als dit gelukt is? Dan ga ik voor je kijken wat de situatie is en of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 

Reputatie 7
Badge +15

@Roxie Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!