Beantwoord

nieuw abonnement via website, nog niets gehoord

  • 7 February 2020
  • 9 reacties
  • 95 keer bekeken

Hussel Thuis Abonnement € 47.50

  • Download 100 Mbit/sUpload 100 Mbit/s
  • Gratis wifi-modem
  • Gratis Samsung TV€ 0.00

Televisie € 15.00

  • Extra TV-ontvanger€ 5.00
  • Interactieve TV met een TV-ontvanger€ 10.00

Extra's (3)€ 0.00

  • Glasvezel Upgrade€ 0.00
  • KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten)€ 0.00
  • Opnemen Pakket gratis€ 0.00

Eenmalige kosten (via eerste factuur)€ 25.00

  • Activatiekosten€ 25.00 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy, tabel aangepast voor het overzicht

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 7 February 2020, 16:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Ik heb een moderator gevraagd om jouw privé-gegevens te verwijderen uit het bericht hierboven.  

Wat is trouwens jouw vraag? 

wanneer gaat mijn nieuwe abonnement in. ik heb nog geen bevestiging gehad.

met vriendelijke groet sjac

Reputatie 7
Badge +22

wanneer gaat mijn nieuwe abonnement in. ik heb nog geen bevestiging gehad.

met vriendelijke groet sjac

Beste @sjac 

Dat komt vanzelf een email of sms-je als er een datum bekend is wanneer je abonnement in gaat. Wanneer heb je deze abonnement aangevraagd? :thinking:

1 december 2019

Gebeld ze zeggen dat het niet meer geldig is.

Reputatie 7
Badge +22

Gebeld ze zeggen dat het niet meer geldig is.

Dat is apart, hebben ze je dan uitgelegd waarom het niet meer geldig is?

Reputatie 7
Badge +24

Was / bent u wel nieuwe klant? Als je als bestaande klant via de homepage een nieuw abonnement aanvraagt, dan word die aanvraag gedropt, en dan kan het wezen dat je er nooit meer wat van hoort.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Sjac, welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat je graag duidelijkheid wilt. Ik heb dan ook even voor je gekeken. De aanvraag hierboven die jij gedaan hebt is via de website gedaan. Dit is dan ook de actie voor nieuwe klanten. Echter, jij bent al klant van ons. Daardoor kun jij niet op die manier overstappen naar Hussel. Een aanvraag door een bestaande klant via de website valt uit.

 

Je kunt wel overstappen naar Hussel, maar dan kun je dit via je MijnKPN regelen. Je komt verder niet in aanmerking voor de nieuwe klanten korting.

duidelijk bedankt