Ik lees dit onderdeel nu even omdat ik er zelf ook mee in aanraking kom. Ik ben heel benieuwd hoe klant vriendelijk KPN nu werkelijk is. We hebben sinds jaar en dag een contract bij KPN Alles in 1 via Glasvezel. In April hebben wij contact gehad inzake een verhuizing naar een gebied zonder glasvezel en in het buitengebied. (Gesprek staat ook in ons dossier) Daarin word duidelijk vermeld dat we geen nieuw contract krijgen alleen de invulling moeten aanpassen (Experia box V10 kunnen we behouden moet alleen een 4G kastje bij. We weten dat we wat snelheid betreft terug gaan enz. maar er zou geen nieuw contract komen alleen een aanpassing.
Nou heden avond is hier wel een dikke streep doorgekomen. KPN wil nu niet meer mee werken en gaat voor een nieuw jaar contract. Willen wij dat na ca. 3 a 4 maanden opzeggen i.v.m. glasvezel in het buitengebied moeten we dus nog 8 maanden minimaal betalen voor iets waar we niks aan hebben.
Dit is werkelijk niet te geloven en we zijn van mening dat dit niet kan. Zo ga je niet met klanten om.
Wie kan ons hierbij helpen want we gaan echt geen 900 euro betalen voor niets.
groet,
Bernard
*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineel