Beantwoord

nieuw huis aansluiten: spullen meenemen?

  • 10 July 2020
  • 6 reacties
  • 376 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Monteur komt in ons nw huis alles weer plaatsen , moet ik uit oude huis nog iets meenemen…...zoals experiabox.? TV unit.? 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 14 July 2020, 08:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19

Ik zou het maar doen. Want als het niet gebruikt wordt moet je het terug sturen.

Reputatie 2
Badge

Ja dat wil ik dan wel doen , maar 17 juli komt monteur op nw adres….terwijl wij 20 juli pas verhuizen , ....

Badge +19

Op 17 juli zal de verbinding in je nieuwe huis aktief worden en op het oude adres zal er dan geen verbinding meer zijn. Tenzij je een nieuwe abonnement hebt genomen voor het nieuwe adres. Maar als je het als verhuizing doorgegeven hebt dan is het of het ene adres of het andere. 

Reputatie 2
Badge

Krijg totale nw pakket...het huidige pakket kon niet verhuist worden omdat het van voor 2014 is, en op nw adres glasvezel hebben we….!

Badge +19

En heb je het oude opgezegd?

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @jaikke49, welkom op het forum! Je moet inderdaad je huidige spullen meenemen. Er zijn namelijk twee opties.

Of het is een verhuizing, waarbij je tegelijkertijd ook van een oud pakket naar een nieuwe gaat. In dat geval gaat het signaal op je huidige adres uit op de 17e en op dezelfde dag aan op het nieuwe adres. Dan moet je de aanwezig spullen (Experia Box, tv ontvangers etc...) meenemen. Het kan dan zijn dat je nog nieuwe apparatuur geleverd krijgt (of inmiddels hebt). In dat geval kun je de oude, overgebleven, apparaten meegeven aan de monteur op de installatiedatum, of gratis naar ons terugsturen op onderstaande adres.

Bij optie twee, als je echt een nieuw abonnement hebt afgesloten op het nieuwe adres, en een opzegging heb staan voor het oude adres, dan krijg je sowieso nieuwe apparatuur. Maar in dat geval willen we de oude wel graag terug. Dat kan op dezelfde manier als hierboven: met de monteur meegeven, of even wachten tot na je daadwerkelijke verhuizing en dan naar ons opsturen op onderstaande adres.

 

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn