Goedemorgen KPN,
Sinds een tijdje is mijn Experiabox V10a ingeruild voor jullie nieuwste modem, te weten de KPN Box 12. Deze wisseling heeft plaats gevonden nadat ik een storing ervaarde in mijn internet. Nadat ik over deze storing met KPN belde, konden ze er weinig aan doen. Alleen een wisseling van modem zou kunnen helpen.
Uiteindelijk bleek een paar dagen later dat de storing niet in mijn huis zat (gelukkig!) maar ergens extern. Niets meer aan het handje zou je zeggen. Echter… sinds dat ik het nieuwe modem heb, valt deze dikwijls zonder enkele aanleiding uit. Mijn internet valt dan volledig weg en de box lijkt zichzelf te resetten.
Dat is erg vervelend, omdat ik in deze tijd natuurlijk thuiswerk. Ik denk dat het inmiddels al wel een keer of 7 is gebeurd, terwijl ik de box nog helemaal niet zo lang heb! Hebben jullie enig idee of hier wat aan te doen is?Â
Ik hoor graag van jullie!
Met vriendelijke groeten,
Kevin Klunder