Beantwoord

Nieuwbouw postcode

  • 6 May 2020
  • 5 reacties
  • 173 keer bekeken

Badge

Hoi, het postcode 5551NW is niet bekend bij jullie, maar wij hebben al de sleutel van ons nieuwebouw huis, war kunnen wij doen om tv en Internet te bestellen?

Groetjes

 

David

icon

Beste antwoord door DavidCooper1234 7 May 2020, 18:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge

Het huisnummer is **

 

Admin: wegens privacy adres verwijderd en opgeslagen in je profiel

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @DavidCooper1234 , zet jouw privégegevens in je KPN forum profiel, alleen zichtbaar voor KPN. Hier in dit topic kan iedereen het zien. Bewerk je reactie via de drie puntjes rechtsonder en ‘Bewerk’.

 

edit: laat maar, de Admin was me voor :sunglasses:

Reputatie 7
Badge +30

Hi David, welkom op het forum! Ik heb gelijk even voor je gekeken hoe het zit met jouw adres en we kennen deze inderdaad (nog) niet. Is het adres al wel aangemeld bij het kadaster?

Gaat het verder om een losse nieuwbouw woning, of is het een onderdeel van een groter bouwproject? Als het gaat om een groter bouwproject, dan wordt over het algemeen de aanleg van telecominfrastructuur door de aannemer van het project geregeld. Neem in dat geval dan ook contact op met deze aannemer.

Gaat het om een losse woning, dan kun je een aansluiting aanvragen via mijnaansluiting.nl, of een haalbaarheidsonderzoek laten uitvoeren door KPN NetwerkNL. 

Badge

Bedankt voor je reactie Erik, ja het is inderdaad een onderdeel van een grote project, ik heb KPN network vandaag gebeld en er was iets four gegaan met de aansluiting afspraak met de aannemer. Zij gaat contact opnemen met de aannemer en dan met mij.

Bedankt! 

Reputatie 7
Badge +30

Goed om te horen, dan ga ik ervan uit dat je dan ook snel wel een abonnement kunt bestellen :)