Beantwoord

Nieuwe aansluiting glasvezel.

  • 10 July 2020
  • 5 reacties
  • 94 keer bekeken

Beste mensen van KPN,

Wij hebben een probleempje dat op te lossen moet zijn.... Dat is immers onze ervaring met KPN!

Wij hebben gedurende heel veel jaren gebruik gemaakt van Uw diensten. Tot onze volle tevredenheid. 

Toen wij echter twee jaar geleden naar onze nieuwe woning op het adres xxxx Waalre verhuisden, werden wij genoodzaakt over te stappen. KPN zat niet op de glasvezel van KT Waalre. 

Inmiddels hebt U een overeenkomst met KT Waalre en kunnen wij terug naar U. 

Zowel onze dochter als wij hebben diverse malen via Internet en via Uw winkel geprobeerd de overstap te regelen. Zij en wij wilden heel graag gebruik maken van Uw introductie-aanbieding, te weten 2 WiFi-repeaters. 

Omdat Uw internet-site niet op orde was, lukte het zowel haar als ons niet dit te regelen. 

Enkele weken geleden hebben wij een zogenaamde Pre-order geplaatst in Uw winkel. Een order plaatsen was nog steeds niet mogelijk....…

Omdat we daarna helemaal niets meer hoorden, hebben we woensdag j.l. met Uw Klantenservice gebeld. Uw medewerkster heeft daarna aktie ondernomen. Vandaag werden we gebeld dat de aansluiting gerealiseerd kan worden. 

Tot onze grote teleurstelling hoorden we echter dat Uw introductie aanbieding van de 2 WiFi-repeaters niet meer geldig is en dat zowel onze dochter als wij die dus niet meer krijgen. 

Dat vinden wij niet helemaal correct. Door een fout op Uw website lukte het haar en ons niet de overstap eerder te regelen. Op tijd voor het mooie cadeau, dat zo goed van pas zou komen. 

Wij hebben het vaste vertrouwen dat hier een mouw aan te passen is. Wij danken U hiervoor bij voorbaat.

Met vriendelijke groeten, 

xxxx

 

Admin: privégegevens verwijderd

 

 

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 14 July 2020, 08:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Even off  topic maar u strooit wel heel makkelijk met uw privégegevens.  Snel weghalen voor u er problemen door krijgt.

Hoe kan ik deze verwijderen?

Hoe kan ik deze verwijderen?

Hallo @Beekdael  door binnen dat topic r.o. op de 3 ... te klikken, dan op bewerken,de tekst weghalen en opslaan.

 

Reputatie 7
Badge +24

Plaatje erbij:

 

Reputatie 7
Badge +30

Hallo Beekdael, welkom op het forum! Ik begrijp dat jullie én je dochter graag wilden overstappen naar KPN Glasvezel, dat is fijn om te horen. De bestelling kon echter steeds niet ingevoerd worden tot afgelopen week. Waarbij jullie vervolgens te horen kregen dat de actie met de gratis Superwifi niet meer kon. 

Ik geef eerst wat achtergrond over hoe het wel of niet kunnen bestellen van een abonnement werkt. Op het moment dat KPN ergens glasvezel aanlegt wordt dit gedaan door het aparte bedrijf KPN NetwerkNL. DIt is de netwerkbeheer kant van KPN. En deze staat los van KPN de internetproovider waar je het abonnement afsluit. Dit betekent dat een abonnement dan ook pas te bestellen is als in onze systemen bekend is dat er glasvezel komt, en wanneer. Zolang wij die informatie nog niet hebben gekregen van KPN NetwerkNL kan er nog geen bestelling worden geplaatst. Op een bepaald moment komt het adres open te staan in onze systemen en dan kan het wel. 

Dat moment, waar de bestelling daadwerkelijk wordt ingevoerd, is ook het moment dat bepaalt van welke welkomstactie je gebruik kunt maken. In jouw geval is dat op 10 juli geweest. En de actie met de gratis Superwifi is op 6 juli afgelopen. In plaats daarvan heb je nu een kortingsperiode. Het is helaas niet mogelijk om die Superwifi actie alsnog toe te voegen aan je bestelling.