Beantwoord

nieuwe abonnement inzien

  • 3 January 2021
  • 5 reacties
  • 67 keer bekeken

Badge

Eind vorige maand heb ik mijn Alles-in-1-abonnement om laten zetten naar een KPN Hussel pakket. Hierbij is echter e.e.a. niet goedgegaan in de communicatie. Inmiddels 10 dagen later heb ik nog steeds geen bevestiging van het aangepaste abonnement gezien. Ook is het niet mogelijk om je abonnement in te zien vóórdat de eerstvolgende factuur komt.

icon

Beste antwoord door Noordzee 6 January 2021, 16:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Ik zou even bellen/chatten met de klantenservice, die kunnen dat direct in het systeem zien.

Badge

Chatten is niet mogelijk volgens mij voor zo'n vragen en bellen kan alleen tijdens kantoortijden. Ik vind het vreemd dat er geen contractbevestiging gestuurd wordt en dat ik notabene zelf zaken (zoals het onterecht verwijderen van Spotify premium) moet oplossen.

Reputatie 7
Badge +10

Chat werkt (volgens mij) weer en 0800 0402 is volgens mij tot 2300 uur bereikbaar. 

Reputatie 7
Badge +28

Chatten is niet mogelijk volgens mij voor zo'n vragen en bellen kan alleen tijdens kantoortijden. Ik vind het vreemd dat er geen contractbevestiging gestuurd wordt en dat ik notabene zelf zaken (zoals het onterecht verwijderen van Spotify premium) moet oplossen.

@Vincent78 

KPN is hiervoor gewoon tussen 8.00 en 22.00 bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je ook tussen 8.00 en 22.00 via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

Badge

Ah top, ik heb je net het contract toegestuurd wat wij hier hebben. Als dat niet klopt wil ik je vragen dit in je eigen topic verder te bespreken. Een collega van mij zal je daar dan tewoord staan.

Hoi Thomas,

Ik heb enkel een mail gekregen met als topic “Alstublieft, uw kopie factuur, brief of e-mail!”. Hier ontbreekt het pdf contract wat ik vroeg. Er wordt wel weer verwezen naar de zeer gebruiksonvriendelijke MijnKPN-omgeving (waar geen enkele link naar een telfoonnummer nóch chatfunctie is), maar die ergernis ga ik mij niet meer op de hals halen. Nooit gedacht dat van een contractvrije KPN Compleet switchen naar KPN Hussel - waarbij ik  letterlijk heb aangegeven dat ik graag alles hetzelfde wil als KPN Compleet, maar dat de opname functie mag vervallen - zó moeilijk is. 

groet,

Vincent

(P.S. vat dit niet persoonlijk op, maar zakelijk blijkt e.e.a. toch niet goed te werken en dat is zo zonde voor het mooie bedrijf dat KPN toch is)

 

*Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic