Beantwoord

Nieuwe Experia box V9

  • 9 februari 2019
  • 2 reacties
  • 21 keer bekeken

Bekabeld (computer) werkt. Bij instellen wifi heb ik hulp nodig.

Zaterdag is het druk bij helpdesk KPN. Is er iemand die me dit kan uitleggen?
icon

Beste antwoord door SjorsK 9 februari 2019, 12:11

Welkom op het forum @Jungle-oma,

Heb je deze handleiding al geprobeerd?
https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/verbinden-met-wifi.htm

Als het ergens fout gaat, kan je dan vertellen op welke stap het fout gaat? Dan kan ik (of iemand anders) een wat meer inhoudelijk antwoord geven 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Welkom op het forum @Jungle-oma,

Heb je deze handleiding al geprobeerd?
https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/verbinden-met-wifi.htm

Als het ergens fout gaat, kan je dan vertellen op welke stap het fout gaat? Dan kan ik (of iemand anders) een wat meer inhoudelijk antwoord geven 🙂
Reputatie 7
Badge +17
Kun je daar iets mee, @Jungle-oma ? Ik help je graag verder als er nog vragen zijn! laat maar weten!

Reageer