Beantwoord

Nieuwe experiabox

  • 10 November 2020
  • 12 reacties
  • 66 keer bekeken

Goedemorgen,

 

Ik ben in het bezit van een experiabox v8 en nu valt de Wifi verbinding steeds vaker weg waardoor ik hem weer moet resetten. Hoe krijg ik een nieuwere versie van de experiabox?

 

Groet

icon

Beste antwoord door EM88 10 November 2020, 13:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u de WiFi manager al gedaan?

Ja!

Badge +19

Wat heb je allemaal aan het modem hangen?

3 televisies en een Ubiquiti AmpliFi HD Router

Badge +19

En allemaal bekabeld he? Geen draadloze verbindingsrommel toch hoop ik?

Ja allemaal bekabeld, geen draadloze verbindingsrommel…...

Reputatie 7
Badge +24

3 televisies en een Ubiquiti AmpliFi HD Router

Dat ding zend WiFi uit toch? Gebruikt u het WiFi van de Experiabox dan nog wel dan?

De tv's zitten rechtstreeks met een kabel aan de experiabox verbonden, dus hier komt geen Wifi bij kijken, vandaar dat ik vermoed dat het in de experiabox zit. Minimaal eens in de twee dagen moet ik de experiabox resetten zodat alles weer werkt…..

Reputatie 7
Badge +24

De tv's zitten rechtstreeks met een kabel aan de experiabox verbonden, dus hier komt geen Wifi bij kijken, vandaar dat ik vermoed dat het in de experiabox zit. Minimaal eens in de twee dagen moet ik de experiabox resetten zodat alles weer werkt…..

Dat is geen antwoord op mijn vraag. Die Ubiquiti router zend WiFi uit. Valt dat weg? Zo ja, dan denk ik toch echt dat je het in dat ding moet zoeken. Niet in de Experiabox.

De Experiabox geeft via de kabel internet door aan die Ubiquiti router. Precies op dezelfde manier als dat die dat doet aan de tv ontvangers. 

Ja dat snap ik maar is het dan niet opmerkelijk dat de TV's het dan ook niet doen, aangezien de router hier geen rol in speelt maar slechts de experiabox?

Reputatie 7
Badge +24

Ja dat snap ik maar is het dan niet opmerkelijk dat de TV's het dan ook niet doen, aangezien de router hier geen rol in speelt maar slechts de experiabox?

Ik heb u gevraagd of u het WiFi van de Ubiquiti gebruikt. Maar daar heeft u geen reactie op gegeven. Ik ga er dus maar vanuit dat u het WiFi van die Ubiquiti gebruikt. Waarom heeft u dat ding anders? En dus gebruikt u dan het WiFi van de Experiabox niet. Heb ik dat juist?

Sorry voor de late reactie, ja klopt de wifi van de ubiquiti wordt gebruikt. Zal kijken of ik het daar kan vinden.