Sticky News

Nieuwe firmware V10 T03.7

• 8 oktober 2019
  • 88 reacties
  • 52492 keer bekeken
Nieuwe firmware V10 T03.7

Toon eerste bericht

88 reacties

Reputatie 2
Badge

Begrijpelijk. Mijn collega laat weten dat de gepushte update buggy kan zijn als het op bandsteering aankomt. Een harde reset zou bandsteering goed moeten laten werken. Excuses voor dit ongemak. Het zou fijn zijn als je dit kunt bevestigen maar ik snap ook dat het een hoop gedoe geeft. Ik weet niet of je veel portforwards hebt. Helaas kun je ze niet tijdelijk opslaan en weer importeren 😞

Het probleem zoals hierboven al een aantal x is beschreven: Kan bij bandsteering config de “<” niet veranderen in “>=”

En aangezien (zoals in het eerste bericht is beschreven) de standaard setting zou moeten zijn:

Standaard settings voor bandsteering:
Bandsteering drempel >= -55
Bounce frequentie 4
Bouncing interval 3600

Een harde reset is dus de enige oplossing, waardoor ik de portforwards e.d. opnieuw zal moeten invoeren?

Reputatie 7
Badge +24

Een harde reset is dus de enige oplossing, waardoor ik de portforwards e.d. opnieuw zal moeten invoeren?

Correct. Helaas is daar geen andere oplossing voor.

Bij mij werkt oa de autoweek "app" niet meer sinds de update. Is dit bekend? 

Reputatie 7
Badge +28

Ha @WouterB1, werkt ‘ie helemaal niet meer of kan je ‘alleen’ geen video's meer afspelen? Dat kan, vanwege technische wijzigingen, namelijk al een poosje niet meer. Of dat nog wel weer mogelijk gaat zijn, is op dit moment nog niet bekend helaas. 

Reputatie 3
Badge

ik heb op zowel de V10 als de ‘Kpn wifiversterker’ bandsteering nu aangezet. Is dat de bedoeling, ik bedoel op beide?

Overigens, ik kan gewoon de instellingen aanpassen.

Reputatie 3
Badge

Sorry,  op de Wifiversterker kan ik bandsteering niet aanzetten.  ik heb het twee keer aangezet, op iPad en op iPhone. 

Ha @WouterB1, werkt ‘ie helemaal niet meer of kan je ‘alleen’ geen video's meer afspelen? Dat kan, vanwege technische wijzigingen, namelijk al een poosje niet meer. Of dat nog wel weer mogelijk gaat zijn, is op dit moment nog niet bekend helaas. 

Kan niks meer... 😳 

Hallo@Erwin_ , komt er ook een firmware-update voor de Telfort-klanten?
De Telfort-moderatoren konden daar (nog) geen antwoord op geven, de KPN-moderatoren misschien wel.

Is hier al wat meer over bekend? Laatste versie bij Telfort is V1.01.01T01.9..

Ik weet niet zeker waar Erwin dit heeft nagevraagd. Hij is er maandag weer. Je kunt deze vraag misschien beter stellen op het Telfort Forum

@Wiebjuh en @Jan-D 

Gezien de recente ontwikkelingen verwacht ik dat niet meer vanuit Telfort, mogelijk dat we halverwege volgend jaar dit alsnog gepusht krijgen. Naar verluid gaan de Thuis abonnementen dan over naar KPN. Hoewel er wel wordt genoemd dat de voorwaarden niet veranderen wordt het technische aspect summier benoemd. Wat in het betreffende topic staat is niet veel enkel dat we de instellingen houden.

Wanneer gaan de Mobiele en Thuis-abonnementen van Telfort over naar KPN?
We verwachten dat de mobiele abonnementen begin 2020 over gaan naar KPN. Van de Thuis-abonnementen verwachten we de overgang halverwege 2020. We houden je persoonlijk op de hoogte als er iets staat te gebeuren.

Verandert mijn abonnement bij de overgang naar KPN?
We zorgen ervoor dat het abonnement dat je hebt, gewoon doorloopt bij KPN. Je hoeft er zelf niets voor te doen. 
Dat betekent voor Thuis:
•   Je houdt je e-mailadres.
•   Je houdt je apparatuur.
•   Je houdt je tv-opnames.
•   Je houdt je modeminstellingen.
En voor Mobiel:
•    Je houdt je nummer, voicemail en sms'jes.
•    MB's en minuten blijf je 2 maanden meenemen.

Reputatie 7
Badge +28

Ha @WouterB1, werkt ‘ie helemaal niet meer of kan je ‘alleen’ geen video's meer afspelen? Dat kan, vanwege technische wijzigingen, namelijk al een poosje niet meer. Of dat nog wel weer mogelijk gaat zijn, is op dit moment nog niet bekend helaas. 

Kan niks meer... 😳 

Ik zie het.. Er gebeurt vrij weinig! Ik ga intern navragen of dat de bedoeling is. 

Reputatie 7
Badge +28

Bij mij werkt oa de autoweek "app" niet meer sinds de update. Is dit bekend? 

@WouterB1 ik heb inmiddels bericht van mijn collega's dat zij dit probleem ook kunnen reproduceren en contact hebben opgenomen met de betreffende partij. Hopelijk doet ‘ie het snel weer!

Reputatie 7
Badge +28

Ik zie, sneller dan verwacht, een mail van mijn collega's dat het opgelost is, @WouterB1 :-).

Dus bandsteering lijkt niet te werken met aangesloten WiFi versterkers? Jammer, ik dacht een oplossing gevonden te hebben voor mijn Harmony Hub die enkel op 2.4 GHz werkt en “over de rooie gaat” als ik 5 GHz aan zet. Of is er wel een oplossing, wie weet het?

Reputatie 7
Badge +24

Dus bandsteering lijkt niet te werken met aangesloten WiFi versterkers? Jammer, ik dacht een oplossing gevonden te hebben voor mijn Harmony Hub die enkel op 2.4 GHz werkt en “over de rooie gaat” als ik 5 GHz aan zet. Of is er wel een oplossing, wie weet het?

Klopt inderdaad:

Implementatie van Wifi Bandsteering. Let op: dit werkt alleen als het modem het enige wifi toegangspunt is. Het werkt dus niet als je er extenders of iets dergelijks op hebt aangesloten. Hiermee gaat de experiabox beter gebruik maken van zijn wifi functionaliteit.

De enige optie die ik zo kan bedenken is om zonder onze DWV te werken, maar ik snap natuurlijk dat je die niet voor niets hebt..

Reageer