Beantwoord

Nieuwe Hussel abonnement maar geen aansluitmaterialen gekregen

  • 16 March 2022
  • 3 reacties
  • 59 keer bekeken

Reputatie 1

Beste mensen, wij zijn van Ziggo overgestapt naar KPN waarbij het overstappen niet geheel vlekkeloos verloopt. 
Vorig jaar kregen wij het bericht dat er glasvezel bij ons in de buurt word aangelegd. Begin van dit jaar zijn de graafwerkzaamheden verricht door Glaspoort, in de tussentijd hebben we een aanbieding voor vroege beslissers van KPN gehad en op gereageerd, we hebben een pré order gedaan voor glasvezel 200/200 + TV incl. Twee super WiFi punten en twee 4K ontvangers + 5x kpn veilig, ook ben ik van mobile provider overgestapt naar KPN  dus alles naar één Hussel abonnement…

Inmiddels kreeg ik het bericht van KPN dat alles in werking gezet was en dat ik 30 maart alles kan activeren en dat de aansluitmaterialen op tijd worden verzonden prima dacht ik, nu heeft glaspoort mij gisteren 15 maart aangesloten op glasvezel niet wetende dat zij de boel gelijk activeren, daar kwam ik achter doordat ik geen internet en tv meer had van Ziggo.. en ben ik erachter gekomen dat in de bevestiging van KPN een afwijking van mijn pré order zat hierin staat 100/100 en één 4K ontvanger. 

Ik heb met de helpdesk gebeld en werd zeer vriendelijk geholpen hij kon de levering niet gelijk trekken met de pré order (dat kan pas op het moment nadat het abonnement actief is)  en heb extra data op mijn telefoonabonnement gekregen om zo via KPN.com toch tv te kunnen kijken, niet de meest prettigste manier…

Nu mijn vraag aan een van de moderators of het leverproces niet een flinke duw kan krijgen zodat ik de nodige materialen eerder als 30 maart heb.?

Hoor graag nader, al mijn gegevens staan in mijn profiel.

Met vriendelijke groet, RobertoHmst. 

 

 

icon

Beste antwoord door RobertoHmst 3 April 2022, 20:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @RobertoHmst

Sorry! Jouw topic is er volledig tussendoor geschoten. Kan ik jou nog ergens mee helpen? 

Reputatie 1

Hallo @Hanna_ inmiddels is na wat heen weer gebeld en stroeve activering alles geïnstalleerd en werk de aansluiting naar wens, bedankt voor je reactie! 

Reputatie 7
Badge +13

Fijn dat het is opgelost en dat alles werkt 😊!