Beantwoord

nieuwe kabel en afspraak met monteur zonder zelf te plannen

  • 18 March 2021
  • 2 reacties
  • 35 keer bekeken

Hoi,

Ik heb een week geleden zonder aankondiging een nieuwe ethernet kabel door de bus gekregen “als vervanging voor de rode kabel”. Wij hebben helemaal geen rode kabel in huis? Nu krijg ik ook een mailtje dat de monteur volgende week langskomt terwijl ik helemaal geen afspraak of iets dergelijks heb gemaakt. Verder ben ik ook niet van abonnement gewisseld ofzo. 

Wat is hier aan de hand?



Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 21 March 2021, 15:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @kari001, welkom en goed dat je via het forum contact met ons opneemt!

Een nieuwe ethernetkabel (als vervanging voor de rode kabel) en een afspraak met een monteur, dat klinkt alsof jouw verbinding omgezet gaat worden naar een Glasvezelverbinding.

Ter info: met de rode kabel maak je een verbinding tussen het Glasvezelaansluitpunt en het modem. De rode kabels zijn nu tijdelijk op, daarom heb je nu een gele ontvangen met een sticker “Deze kabel vervangt de rode ethernetkabel”

Maar wel gek dat je daar helemaal geen bericht over ontvangen hebt…! Als je het goed vindt, kijk ik graag even met je mee: ik heb dan wel jouw klantgegevens nodig. Wil je deze invullen in jouw Forum profiel

  • Klantnummer
  • Postcode en huisnummer
  • Geboortedatum van de contractant

De gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en de KPN moderators. Geef je hier een seintje als je de gegevens ingevuld hebt? Dan weet ik dat ik het voor je kan nakijken!

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!