Beantwoord

nieuwe klant

  • 31 December 2020
  • 4 reacties
  • 57 keer bekeken

Ik ben een nieuwe klant.  de technicus kwam gisteren installeren, maar kon niet voltooien omdat ik nog niet verbonden ben.  Ik kreeg te horen dat dit gisteren was gepland, maar vanaf vanmorgen zijn we nog steeds niet verbonden.  Wanneer wordt dit opgelost?

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 7 January 2021, 14:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Welkom op het forum, en welkom bij KPN @Dionne1801. Ik heb, met je klantnummer, gelijk even kunnen kijken en ik zie inderdaad ook dat het nog niet in orde is. Het lijkt erop dat het signaal toch nog niet actief is. De monteur heeft dit gisteren doorgegeven en ik heb zojuist in aanvulling daarop een technische melding aangemaakt. Ze gaan er mee bezig om dit zo snel mogelijk te verhelpen. We komen er op terug als we meer weten. Als het nodig is wordt er ook rechtstreeks contact met je opgenomen.

 

Ik zie ook dat je overstapt vanaf Ziggo, is dat signaal op het moment nog actief?

Bedankt voor je reactie.  Ja, ziggo draait nog steeds, ze zullen de verbinding niet verbreken totdat ze akkoord gaan met de nieuwe service die werkt.  Ik hoopte alleen dat ik voor de jaarwisseling actief zou zijn.  Hopelijk wordt het snel opgelost.

heb je een update over het probleem?
 

 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat de aansluitdatum nu gepland staat voor de 13e, en dat er dan ook een monteur komt. Ik ga er vanuit dat het dan daarna ook allemaal zal werken. Dat is dan ook het moment dat wij aan Ziggo laten weten dat de boel actief is en wordt bij hen het abonnement beëindigd.