Beantwoord

Nieuwe klant - mijn wifinetwerk is niet vindbaar. Heb overstapservice, maar nu geen internet.

  • 6 April 2024
  • 2 reacties
  • 47 keer bekeken

Ik ben een nieuwe klant bij KPN. Gister gebeld met KPN service dat het wifinetwerk niet vindbaar is. Als ik de modem reset komt hij een paar minuten in beeld en daarna verdwijnt hij weer. Gister is mij beloofd dat ik gister nog terug gebeld zou worden door de technische dienst. Ik ben niet teruggebeld. Zojuist heb ik weer gebeld, ze hopen dat ik vandaag wordt gebeld.. Ik moet maandag weer aan het werk. Ondanks de overstapservice is mijn oude abonnement wel stopgezet gister. Dus zit nu zonder wifi. 

 

Als er nog iemand een idee heeft wat ik zelf zou kunnen doen hoor ik dat uiteraard graag! 

icon

Beste antwoord door Mm90 6 April 2024, 17:23

Bekijk origineel

2 reacties

Ik ben inmiddels keurig gebeld en alles werkt! Heel erg bedankt!

Reputatie 7
Badge +24

Fijn dat het opgestuurd, maar...

In zo'n situatie sluit u toch gewoon even een pc of laptop bekabeld aan? Kunt u in ieder geval werken...

Reageer