Vraag

Nieuwe klanten kunnen een gratis tablet krijgen, waarom ik niet als bestaande klant?

  • 8 September 2021
  • 10 reacties
  • 2914 keer bekeken

Waarom krijgen nieuwe klanten keuze uit een gratis tablet?

Ik kreeg als nieuwe klant meer ellende dan een kado.. dubbele facturen, internet dat het niet deed.. verder nooit een leuk kado ontvangen als welkomst kado..

Zie steeds meer leuke dingen voorbij als nieuwe klant maar ik als trouwe klant kan t bekijken 🤷🏼


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @revlis1989 ,

Helaas is deze actie alleen geldig voor nieuwe klanten. 
 

KPN schrijft : 

Fijndat je al vele jaren een trouwe klant bent. Bedankt voor je vertrouwen in ons :green_heart:

Elke dag werken we aan een nóg beter KPN. Zo blijven we investeren in een snel en stabiel netwerk, die juist nu heel belangrijk is. En in nieuwe diensten en een innovatieve oplossingen. Zo stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Netflix ,SpotifyAmazone Prime en nog veel meer. 
Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen in dat vertrouwen, is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!

Ik snap goed dat je het tablet graag ook gratis  krijgt. Maar Iedere nieuwe klant krijgt eenmalig een welkomstgeschenk. Momenteel geven we korting op het abonnement of het tablet als cadeau bij een nieuwe abonnement. Wanneer we dat vaker doen, wordt dat links- of rechtsom verrekend in het maandbedrag van iedere gebruiker. Dat is ook niet de bedoeling. We investeren liever in een goed netwerk, zodat al onze klanten daarvan kunnen profiteren. En hopelijk tevreden zijn met onze dienstverlening.

 

Hallo @revlis1989 ,

Helaas is deze actie alleen geldig voor nieuwe klanten. 
 

KPN schrijft : 

Fijndat je al vele jaren een trouwe klant bent. Bedankt voor je vertrouwen in ons :green_heart:

Elke dag werken we aan een nóg beter KPN. Zo blijven we investeren in een snel en stabiel netwerk, die juist nu heel belangrijk is. En in nieuwe diensten en een innovatieve oplossingen. Zo stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Netflix ,SpotifyAmazone Prime en nog veel meer. 
Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen in dat vertrouwen, is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!

Ik snap goed dat je het tablet graag ook gratis  krijgt. Maar Iedere nieuwe klant krijgt eenmalig een welkomstgeschenk. Momenteel geven we korting op het abonnement of het tablet als cadeau bij een nieuwe abonnement. Wanneer we dat vaker doen, wordt dat links- of rechtsom verrekend in het maandbedrag van iedere gebruiker. Dat is ook niet de bedoeling. We investeren liever in een goed netwerk, zodat al onze klanten daarvan kunnen profiteren. En hopelijk tevreden zijn met onze dienstverlening.

 

Maar Iedere nieuwe klant krijgt eenmalig een welkomstgeschenk. Precies deze zin dus !!!

Ik heb als nieuwe klant toendertijd nooit een welkomst geschenk gehad, dus waarom tegenwoordig wel bij nieuwe maar ik kreeg als nieuwe klant geen enkele keuze 🤷🏼 heel eerlijk is dat ook niet ,een kado hoort juist naar trouwe klanten die je wilt houden lijkt mij ?

Reputatie 7
Badge +7

U en ik moeten blij zijn dat KPN niet de miljoenen klanten elke keer kado’s geven. De telecom wereld is een hard concurrerende wereld. Dat zou direct de prijs van abonnementen van KPN sterk opdrijven en dat kan niet.

Waarom wilt u eigenlijk voordeel? Omdat u klant bent? Waarom moet een aanbieder dat volgens u belonen? Waarom denkt u daar “recht” op te hebben?

Typisch Nederlands volgens mij…

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @revlis1989 ,

Helaas is deze actie alleen geldig voor nieuwe klanten. 
 

KPN schrijft : 

 

Ik denk niet dat het verstandig is om als klant van KPN als doorgeefluik te fungeren en antwoorden van KPN te citeren. Laat dat beter over aan KPN medewerkers. Je werkt niet bij KPN.

U en ik moeten blij zijn dat KPN niet de miljoenen klanten elke keer kado’s geven. De telecom wereld is een hard concurrerende wereld. Dat zou direct de prijs van abonnementen van KPN sterk opdrijven en dat kan niet.

Waarom wilt u eigenlijk voordeel? Omdat u klant bent? Waarom moet een aanbieder dat volgens u belonen? Waarom denkt u daar “recht” op te hebben?

Typisch Nederlands volgens mij…

 

Ik heb anders nooit een welkomstgeschenk gehad, waarom word het nu wel gedaan? 

Ik dacht een mooi cadeau voor m'n zoon, Maarja ik was al klant dus grijp ik mis 

Maar ik weet nu wel voldoende 🤷🏼

Wel jammer dat de mens beloond word om KPN te nemen en mijn beloning een prijsverhoging is🤦 wel toevallig

Reputatie 7
Badge +28

 

 

Ik heb anders nooit een welkomstgeschenk gehad, waarom word het nu wel gedaan? 

 

Ik kan mij dat ook niet herinneren. Al zo'n 30 jaar klant, eerst alleen telefoon en later kwam via de overname van Het Net er ineens internet bij. Maar ik kan mij niet heugen dat ik bij de overname van Het Net door KPN beloond werd met een kado.  

Maar goed, het is allemaal al zo lang geleden. Ik vind het persoonlijk veel belangrijker dat Digitenne verbeterd gaat worden in de toekomst. Dat zou voor mij pas een mooi kado zijn. 

Badge +12

Waarom krijgen nieuwe klanten keuze uit een gratis tablet?

Ik kreeg als nieuwe klant meer ellende dan een kado.. dubbele facturen, internet dat het niet deed.. verder nooit een leuk kado ontvangen als welkomst kado..

Zie steeds meer leuke dingen voorbij als nieuwe klant maar ik als trouwe klant kan t bekijken 🤷🏼

Wanneer ben je klant geworden van KPN en hoe heb je dat destijds aangevraagd? Dat welkomstgeschenk kan ook korting zijn geweest. 

Reputatie 7
Badge +24

Ik kan mij dat ook niet herinneren. Al zo'n 30 jaar klant

Tot enkele jaren geleden was het voor bestaande klanten heel goed mogelijk om ieder jaar te verlengen met korting en/of cadeautje. Het kan zijn dat u dat nooit gedaan heeft. Dat is dat uw eigen "fout". En ook precies daarom is het heel goed dat KPN er mee gestopt is. Sommige klanten hingen ieder jaar uren aan de telefoon om te verlengen en kregen daarbij van alles. Andere klanten niets en betaalden gewoon de volle mep. Dat is oneerlijk, dat zou niet zo moeten zijn. Het is heel goed dat er 1 lijn getrokken word: als nieuwe klant 1 keer iets, daarna niet meer.

@SledgehammerNL ik ben al een aantal jaren klant bij kpn, glasvezel bestond nog niet, maar had met mijn alles in 1 geen korting gehad , daar viel ik "net buiten" , misschien waren de problemen in het begin mijn welkomstgeschenk 😂😂😂

@Nick83 met verlengen heb ik nog nooit een optie gehad voor korting of een cadeau , was t maar zo een feest

 

Reputatie 7
Badge +24

 

@Nick83 met verlengen heb ik nog nooit een optie gehad voor korting of een cadeau , was t maar zo een feest

Die optie was er tot een jaar of 4 geleden zeker wel. Je kon elk jaar iets krijgen. Maar je moest soms het lef en de brutaliteit hebben om er om te vragen, en er om door te vragen. Er eventueel meerdere keren om bellen, net zolang totdat je een medewerker kreeg die zwichtte. En als dat niet hielp dreigen met opzeggen. U had die brutaliteit kennelijk niet. En ook geen zin in om er zoveel tijd en moeite in te steken. En zoals ik al zei: daarom is het precies goed dat KPN met dat gedoe van kortingen en cadeautjes bij bestaande klanten helemaal mee gestopt is.