Vraag

Nieuwe modem (Box 12) met maar 1 SuperWifi-punt is niet genoeg

  • 28 July 2021
  • 3 reacties
  • 250 keer bekeken

Ik heb onlangs de mogelijkheid gekregen om de nieuwe V12 modem te krijgen in combinatie met 1 superwifi punt. Bij het bestelproces was het niet mogelijk om er 2 van te maken. Ik ga er dan vanuit dat je er maar 1 nodig hebt. Nu werkt het niet naar behoren. Het superwifi punt moet bedraad blijven. En overal lees je dat je daarna het 2de punt moet aanlsuiten.

Moet ik nu nog een superwifi punt aanschaffen? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Het eerste WiFi punt moet bekabeld aangesloten blijven. Maar hoe lang de kabel is maakt niet uit. Je kunt hem dus gerust boven neer zetten.

Ik heb onlangs de mogelijkheid gekregen om de nieuwe V12 modem te krijgen in combinatie met 1 superwifi punt.

Hoe heeft u die mogelijkheid gekregen? Via welke weg?

Nee ik heb 1 wifipunt gekregen met een korte aanlsuitkabel. Het is niet mogelijk om een lange kabel aan te leggen. Ik begrijp dus dat ik nog een wifipunt moet aanschaffen?

Reputatie 7
Badge +24

Dat denk ik wel. Men is wel bezig met nieuwe firmware voor de KPN Box zodat de eerste SuperWiFi niet meer bekabeld hoeft te zijn. Maar ik gok dat het nog een paar maanden duurt voordat die firmware klaar is.