Beantwoord

Nieuwe modem werkt nog niet

  • 3 November 2020
  • 2 reacties
  • 157 keer bekeken

Badge

Erwin_

Ik ben overgegaan van Telfort, glasvezel naar KPN glasvezel voor 3 weken geleden.

Omdat ik 4k ITV wil hebben, heb ik vorige week een nieuw Hussel met 4K abo afgesloten. Gaat 9 nov. as in.

Heb de nieuwe apparaten, KPN box 12 en de arris VIP 5202, vandaag ontvangen. Als ik de KPN box 12 aansluit krijg ik deze niet werkend, geen internet. Kan het zijn dat ik de nieuwe apparatuur pas op 9 nov moet aansluiten?

Bedankt voor de reactie.

Ton

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

icon

Beste antwoord door Auris56 10 November 2020, 11:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Hoi @Auris56, welkom bij ons op het forum. Bij Telfort verbindingen wordt voor internet een andere instelling (VLAN 34) gebruikt dan bij KPN (VLAN 6). Het kan zijn dat het modem daardoor geen verbinding kon maken met het netwerk. Vandaag zou je verbinding omgezet worden begrijp ik? Heb je nu wel een signaal?

Als dat niet zo is kijk ik graag nog met je mee, daarvoor kan je jouw forumprofiel volledig invullen en hieronder een seintje geven :slight_smile:

Badge

Hoi Jasper,

De Box 12 opnieuw aangesloten op de officiele ingangsdatum van het nieuwe contract. Binnen een paar minuten was de modem in bedrijf. Ik heb Internet via kabel en Wifi gecontroleerd, ook de vaste telefoon lijn. Daarna de TV aangezet (Arris VIP5202) en dit systeem werkt ook naar behoren, ook de 3st 4k kanalen. Ik moest alleen mijn Sony TV fijntunen. Zeer mooie 4k beelden.

:grinning:  Ik ben blij met deze apparatuur.

Bedankt voor je antwoord.

Ton