Beantwoord

Nog geen KPN pakketje bij de jumbo👎🏾😟

  • 4 February 2020
  • 1 reactie
  • 38 keer bekeken

Ik zou noodkpn pakket klaar liggen vandaag ( digitenne, en modem) dit was gisteren geregeld,

die jongen man die me hielp zei dat,

vandaag jumbo gebeld zeiden er is helemaal niks ook niet in de orde ontvangst lijsten waar heb kon het over 

 

me data vlieg zo door heen met kids die smorgens na nl3 kijken op ipad data abbo , kids kunne niks nu, ze verwacht hadden vanaaf semsamstraat te kijken 

hoe lossen we het op 😩 

Dan bel je kpn op krijg je jonge dame aan de lijn zeg je dat je pakket niet binne heb, zeg ze het adres waar je woont geef ik door zeg ze klopt niet daar woon je niet. Zei echt wel ik heb gisteren een heer gesproken, en er is wat mis gegaan met de verhuis info.

ik zou pas maart in de huis kunnen nieuwe adres.

zeg ze klant nr zei kan niet ik heb geen netwerk niks,  en dan vlieg me data. Dus geef mijn gegevens door blijf ze afsnauwen en katte en en me uitmaken dat ik zou liegen over het pakketje👎🏾👎🏾😏


 

bij reactie misschien idee bellen mijn

via me mob abb

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 5 February 2020, 11:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Lilien, welkom op het forum! Wat een vervelende situatie. Dank dat je alvast je gegevens hebt ingevuld. Wat ik als eerste zojuist heb gedaan is zorgen dat alle mobiele nummers die binnen jouw Compleetfamilie vallen een 50GB databundel hebben gekregen, inclusief het data-abonnement. Deze is in eerste instantie een week geldig. Daarna kunnen we hem verlengen als het nodig is. Je krijgt hier sms over.  Daarmee kunnen de kinderen dan in ieder geval ongestoord via de iPad kijken :)

Het losse noodpakket, daarvan zie ik de notitie van de collega dat hij is aangevraagd.  Maar ik zie hem nog niet terug als zijnde verzonden. Dus dat heb ik bij dezen alsnog gedaan. Je krijgt hiervan per e-mail én sms bericht. Het pakket zal dan morgenmiddag bij de Jumbo aan de Roosendaalseweg liggen.