Beantwoord

Nog steeds oude firmware v10a

  • 4 February 2020
  • 8 reacties
  • 99 keer bekeken

@Erwin_ klopt het dat de automatische uitrol is gestopt? Ik draai hier nog v5.00.20 build190 op de v10A. Ik heb alleen geen zin om een factory reset uit te voeren voor de update geforceerd te krijgen. Kan jij hierin iets betekenen?

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 4 February 2020, 13:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hoi @JoeyNL . Vreemd dat ie niet uit zichzelf heeft geupdate. Deze firmware wordt actief gepusht vanaf de servers. Zit jouw experiabox misschien achter een eigen firewall of router? 

Hi @Erwin_, nee hij is direct op de glas aangesloten! Heb wel zelf een DMZ naar mijn eigen router achter de Expirabox, maar dat moet geen verschil maken.

Vreemd. Ik kan hier handmatig een push forceren maar dat komt op een factory default neer. Dus die zou je dan misschien het beste zelf kunnen uitvoeren. Ik kan helaas die firmware niet updaten zonder jouw custom settings te behouden.

Mocht na de reset niet werken, laat het mij weten. 

@Erwin_ dank! Dan ga ik voor de reset optie. Ik laat het even weten.

@Erwin_ een factory reset heeft geholpen, draait nu op v5.00.31 build420! Ik wilde graag ipv6 gaan gebruiken met een USG achter de ExperiaBox, maar ondersteunt de V10a prefix-delegation?

In theorie wel, @JoeyNL . Heb jij trouwens glasvezel? Want dan is het misschien verstandig om de v10a er helemaal tussenuit te halen. 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!

Hi @Erwin_

Het is inmiddels gelukt! Ik heb de Experiabox er tussen uit gehaald 😉 Bedankt voor je reacties!