Beantwoord

noodpakket

  • 26 October 2020
  • 5 reacties
  • 121 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Beste lezer,

Sinds een aantal weken heb ik een noodpakket van kpn. Omdat ik glasvezel had besteld maar dat is er toch nog niet. Nu weet niemand hoeveel weken/maanden dat nog kan gaan duren.

Daarom zou ik voor 1 jaar een gewoon abbonement willen afsluiten voor internet en digitale televisie. 

Zodat ik gewoon weer onbeperkt kan internetten/tv kijken/opnemen/videoland/Netflix.

Nu had ik iemand van kpn aan de lijn. Die zegt dat dat niet kan in nieuwbouwhuizen. Maar dat snap ik niet. Via Ziggo of andere aanbieders kan dat wel. 

 

Ik hoor graag of er toch iets mogelijk is.

icon

Beste antwoord door Lisa 1 November 2020, 18:43

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1
Badge

Ik zou graag antwoord hebben. Zodat ik ermee verder kan.

Reputatie 7
Badge +17

Welkom hier @Saskian1234! Bedankt voor je vraag. Zoals je misschien al wel door hebt. Het is hier momenteel erg druk. Vandaar mijn late reactie. Excuses daarvoor. Als het echt nieuwbouw is en er dus voorheen geen huis stond, dan is er op dit moment geen koperaansluiting aanwezig in de woning. Glasvezel is zo te horen nog niet opgeleverd. De oplevering van glasvezel gaat via KPNNetwerkNL . Wij hebben vrijwel geen inzage in de planning die zij hanteren.
Je hebt het over een noodpakket dat aangeboden is. Heb je het noodpakket nog niet ontvangen? Dan is het belangrijk dat we dit zo snel mogelijk voor je regelen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

Reputatie 7
Badge +17

Excuses! Je hebt je gegevens al ingevuld. Dit zag ik te laat:see_no_evil: 
Ik heb meteen even meegekeken. Er is al een noodpakket je kant op gestuurd en deze is de 29e meteen weer geretourneerd? Is dit een fout van ons, PostNL of was er iets mis met het noodpakket? 
Zojuist nogmaals een verzoek ingediend om een noodpakket je kant op te sturen! Dit keer bezorgd aan de voordeur:tada: . Houd je mail dus even in de gaten voor de levering van dit pakket.

 

Reputatie 1
Badge

Hoi Lisa,

 

Ik heb het noodpakket al lang goed ontvangen. Heb inmiddels ook al telefonisch overleg gehad. Dus ben al geholpen. 

 

Hopelijk kun je het pakketje nog tegenhouden

Reputatie 7
Badge +17

Als je het pakket weigert aan de deur, wordt hij kosteloos naar ons teruggestuurd:hugging:. Fijn dat het telefonisch is opgelost!:muscle:

Reageer