Beantwoord

Noodpakket aanvragen

  • 4 June 2020
  • 9 reacties
  • 146 keer bekeken

Goedemiddag,

 

Wij zijn verhuisd en hebben interactieve tv + internet aangevraagd bij KPN.

Wij zouden op 26-05 tv en internet hebben, helaas doordat onze woning voorheen een opslagruimte was hebben wij geen internetaansluiting in de woning.

Recent contact gehad met iemand van KPN die een actie uit ging zetten naar de aannemer om dit voor ons te kunnen regelen, dit kan zo'n 6 weken duren...

Zolang op onze mobiele hotspots zitten is niet te doen, graag willen wij dan ook een noodpakket van KPN totdat de aansluiting er is.

 

Ik hoor het graag.

 

Met vriendelijke groet,

Melissa 

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 7 June 2020, 19:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hoi @Melissa16041993 .  De optie om een noodpakket te krijgen is (helaas) wel aan bepaalde voorwaarden gebonden.

Ik wil graag voor je kijken wat ik kan doen, maar ik kan niks beloven. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? 

Hoi @Melissa16041993 .  De optie om een noodpakket te krijgen is (helaas) wel aan bepaalde voorwaarden gebonden.

Ik wil graag voor je kijken wat ik kan doen, maar ik kan niks beloven. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? 

Ik heb mijn profiel aangevuld. Als je bepaalde gegevens mist hoor ik het graag

Dit is voldoende, @Melissa16041993 .

Via welke partij laat je die aansluiting realiseren? Gaat dat via mijnaansluiting.nl?

 

Los daarvan ga ik kijken wat ik kan doen. Ik ben afhankelijk van de goedkeuring van een andere partij. Zodra ik meer weet, laat ik jou dat weten.

Dit is voldoende, @Melissa16041993 .

Via welke partij laat je die aansluiting realiseren? Gaat dat via mijnaansluiting.nl?

 

Los daarvan ga ik kijken wat ik kan doen. Ik ben afhankelijk van de goedkeuring van een andere partij. Zodra ik meer weet, laat ik jou dat weten.

Ik heb geen idee, ik werd afgelopen dinsdag gebeld door dit nummer ‭+31 88 660 79 23‬. Zij zouden een actie uitzetten. 

Reputatie 7
Badge +30

Er is inmiddels een noodpakket aangevraagd voor je, @Melissa16041993! Ik stuur je een privébericht met informatie over waar je deze op kan halen. Als ik verder nog iets kan doen, laat je het dan weten?

Er is inmiddels een noodpakket aangevraagd voor je, @Melissa16041993! Ik stuur je een privébericht met informatie over waar je deze op kan halen. Als ik verder nog iets kan doen, laat je het dan weten?

Hi Marcia,

Sinds maandag heb wij het noodpakket, dank hiervoor. 
Jammer genoeg doet de tv het niet (digitenne). Wij kunnen 10 zenders ontvangen en als je dan wilt kijken zijn er continu storingen, er valt op deze manier niks te kijken. Digitenne wordt nu ook niet gebruikt. 
 

MobileWiFi doet het overigens wel echt super! De 50GB gaat alleen erg snel, zitten nu al op 30GB. (Doordat digitenne het niet doet ga je toch over op Netflix) Is er een manier om bijvoorbeeld onbeperkt internet te krijgen? (Eventueel tegen betaling)  

 

Hoor het graag!

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Melissa16041993, ik heb nieuwe 50 GB voor je aangevraagd. Dat wordt binnen één werkdag toegekend. Onbeperkt kan helaas niet, maar zo moet het ook lukken denk ik. Voor wat betreft Digitenne: als ik jouw gegevens invoer op de Digitenne pagina krijg ik inderdaad de melding dat je waarschijnlijk geen bereik zult hebben. Probeer de antenne buiten en zo hoog mogelijk te plaatsen. Dan haal je er het maximale uit. Hopelijk heb je 't snel niet meer nodig!

Ha @Melissa16041993, ik heb nieuwe 50 GB voor je aangevraagd. Dat wordt binnen één werkdag toegekend. Onbeperkt kan helaas niet, maar zo moet het ook lukken denk ik. Voor wat betreft Digitenne: als ik jouw gegevens invoer op de Digitenne pagina krijg ik inderdaad de melding dat je waarschijnlijk geen bereik zult hebben. Probeer de antenne buiten en zo hoog mogelijk te plaatsen. Dan haal je er het maximale uit. Hopelijk heb je 't snel niet meer nodig!


Hi Marcia,

Als alles goed gaat hebben wij aankomende woensdag internet. Wil jij nog 1x 50GB op het kaartje zetten? 
Digitenne werkt overigens nog steeds niet, maar daar hebben we ons bij neergelegd. 

Reputatie 7
Badge +30

Bij dezen aangevraagd! Je krijgt een sms wanneer het verwerkt is. Hopelijk is het woensdag inderdaad allemaal werkend! Je weet me te vinden als ik nog iets voor je kan betekenen :-).