Beantwoord

Noodpakket geen data geen internet meer!

  • 5 April 2021
  • 1 reactie
  • 75 keer bekeken

Goedenavond ik heb van jullie een noodpakket ontvangen nu is me data op en krijg ik geen data meer erbij zit dus zonder internet heb al meerdere keren aangevraagd word gezegd dat gedaan word en in automatisch bericht van jullie word gezegd binnen een uur kan dat blijven doen maar er gebeurd gewoon niks wederom weer zeer slecht van kpn! Heb ook extra pakketten in me abonnement zitten bij jullie waar ik nu geen gebruik van kan maken door jullie fout en wel voor kan betalen begin dit een beetje zat te worden allemaal de word zeer slecht met de klanten van kpn omgegaan de tv van nood pakket doet meer niks dan wel en als die het doet hapert het alleen zeer slecht dus ook wederom! Begin er nu echt genoeg van te krijgen en als dit niet snel opgelost gaat worden genoodzaakt om over te stappen naar een andere partij waar ik wel waar voor me geld krijg wat helaas bij kpn steeds niet gebeurt!

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 6 April 2021, 13:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Kimmieee. Welkom op het KPN forum. Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van onze diensten en dat het opwaarderen van jouw noodpakket niet lukt. Zijn er inmiddels al MB's toegevoegd? Normaal gesproken wordt een bundel de eerst volgende werkdag toegevoegd. Als dit nog niet is gebeurd dan verwacht ik dat dit op korte termijn alsnog gaat gebeuren. Ik wil het voor de zekerheid wel even voor je nakijken. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!