Noodpakket in afwachting van glasvezel

  • 5 April 2021
  • 1 reactie
  • 115 keer bekeken

Dag, 

Wat zijn de kosten van een direct online pakket? Het is voor mij een noodvoorziening in afwachting van glasvezel. En biedt niet de voorzieningen en kwaliteit van het pakket dat ik had. Ik kan niet opnemen, ik kan opnames niet terugzien. Als ik netflix zijn gelijk de 50GB op die ik dan telkens weer moet opplussen, op tijd! Bovendien werk ik thuis (zoals velen) en is de kwaliteit van het internet beduidend lager en trager. Niet handig! Toch is gewoon het vaste bedrag dat ik maandelijks betaalde voor KPN Thuis van mijn rekening afgeschreven. Niet terecht, lijkt me. 

Graag hoor ik van jullie.

groet, Cheijden


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Cheijden, welkom hier. 

Excuus voor de late reactie, jij hebt dit geplaatst in een andere thread. Ik heb nu een nieuwe voor je aangemaakt. 

Wat een noodpakket betreft is het zeker niet handig om video te gaan streamen, dan gaat de data vrij snel op inderdaad. 

Mag ik even met je meekijken wat thuiswerken betreft? Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?