Noodpakket mogelijk? Aansluiting 3 weken na verhuizing

  • 4 March 2022
  • 1 reactie
  • 48 keer bekeken

Goedemiddag,

ik wil een noodpakket aanvragen voor mijn schoonbroer. Heb hier in totaal al 70 minuten  voor aan de telefoon gehangen en hierbij 2x de verbinding weg. Wil het nu zo proberen. 
 klantnummer: ***

 

Gaat rond 15 maart verhuizen en de nieuwe aansluiting wordt pas op 4 april aangesloten

dat wil zeggen de hij een halve maand zonder televisie en telefoon zit.

graag reactie ,

Deze aansluiting is aangevragen door de 
MMM Aarts

***

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt en privégegevens verborgen

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

Hi Jose, welkom op het forum. 

Hoewel je broer zelf wel gaat verhuizen, is dit geen verhuizing tussen 2 KPN adressen. Ik zie dat hij op zijn nieuwe adres een nieuw abonnement heeft afgesloten met het verzoek om Ziggo op zijn oude adres op te zeggen. Ik kan helaas geen noodpakket opsturen. 

Wél zie ik dat het opgegeven 06-nummer een KPN nummer is. Ik kan in dit geval extra data toevoegen aan het abonnement zodat hij zijn toestel als een WiFi hot spot kan gebruiken. Dan heeft hij in ieder geval internet en toegang tot iTV online. Deze bundel is 1 week geldig, dus laat het me hier weten wanneer het niet meer werkt.