Beantwoord

Noodpakket opwaarderen gaat met moeite

  • 8 June 2022
  • 1 reactie
  • 108 keer bekeken

Ik heb tot nu toe een nare ervaring met KPN. Ik ben onlangs verhuisd naar een nieuw pand en heb vooraf glasvezel internet van KPN gehuurd. Toen ik aankwam, vertelden ze me dat de glasvezel niet klaar was en dat ik het noodpakket met 100 GB zou ontvangen. Ze zeiden dat wanneer het internetgebruik bijna 100 GB zou zijn, ik gewoon moest bellen en dat ze het zouden upgraden naar 200 of 300.

Dat gezegd hebbende, ze hadden 4 dagen nodig om voor het eerst slechts 50 GB te crediteren en nu bel ik al twee dagen voor een nieuwe upgrade, wat nog niet is gebeurd. Ik werk op afstand en kan niet zonder internet, zeker voor deze tijd.

Kan iemand dit oplossen? Ik heb nu internet nodig.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 10 June 2022, 19:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Hoi @Wilson Alves . Welkom op het forum.

Het Direct online pakket wordt iedere week automatisch aangevuld. Mocht je er eerder doorheen dreigen te raken kun je bellen met 0800 0402.

Je hoeft hiervoor geen collega aan de lijn te krijgen. Je kunt je vraag inspreken in het geautomatiseerde systeem en die zou het dan voor jou moeten verwerken. Wat gaat er bij jou niet goed?