Beantwoord

Noodpakket verlengen, want nog geen internet na verhuizing

  • 6 June 2022
  • 3 reacties
  • 33 keer bekeken

Na verhuizing nog geen internet-aansluiting. We werden anderhalve week geleden gebeld met het aanbod van een noodpakket voor een week, goede actie van kpn! Bij deze het verzoek om verlenging hiervan, onze aansluiting is nog niet gerealiseerd. 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 7 June 2022, 17:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Flrj, voor de mobiele nummers is er weer een 100GB bundel aangezet. 

Dat is fijn voor nu maar wanneer komt er iemand om het internet en telefoonlijn aan te sluiten?

Meermalen heb ik geprobeerd om hierover met kpn te bellen maar het lukt me niet om iemand aan de lijn te krijgen die me kan vertellen wanneer de aansluitingen gemaakt worden.

Reputatie 7
Badge +19

Het probleem met de aansluiting is in behandeling bij onze orderafdeling. KPN Netwerk zal eerst de aansluiting in orde dienen te maken voordat de provider KPN jouw diensten kan aansluiten op het netwerk.