Noodpakket werkt niet

  • 17 July 2020
  • 21 reacties
  • 805 keer bekeken

Badge

Ik ben erg ontevreden over KPN.

wegens een fout jullie kant heb ik geen internet.

nu vandaag een noodpakket ontvangen maar het wachtwoord werkt niet. 
maar dan nog wat wat verwacht je wat ik kan 

met 50 GB HELEMAAL NIKS NATUURLIJK.

hoe moet ik mijn werk doen. En dan met 5 pubers die op internet willen. Tja echt een drama KPN


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

21 reacties

Hoi @Marjakrijgsman . Welkom op het forum.

Erg jammer dat het zo loopt. En nu werkt het noodpakket ook niet naar behoren, begrijp ik? Staat het wachtwoord op het apparaatje? Staan er misschien tekens in die je op verschillende manier kunt lezen? (een l en een 1 of ene 0 en een O ? 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Marjakrijgsman. We hebben helaas geen reactie meer van je ontvangen. Mag ik er vanuit gaan dat je het via een andere weg hebt geregeld? Laat het vooral weten als we nog iets voor je kunnen betekenen. :blush:

Badge

Nee ik ben nog steeds niet te vreden.

wat kan ik met 50 mb?

niks natuurlijk..

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Marjakrijgsman. Ik begrijp dat 50 GB misschien niet voldoende is, met 5 pubers die op internet willen. Wij hebben de mogelijkheid om een achterliggende afdeling te vragen om opnieuw 50 GB toe te voegen. Dit duurt 1 werkdag, dus geef het op tijd aan in dit topic. Dan kunnen wij extra GB's aanvragen voor jou. Streamen wordt afgeraden, want dan ben je zeker zo door jouw databundel heen. Wil je alvast je gegevens invullen in je profiel?

Badge

Inmiddels nog geen internet waardeloos 

Badge

Het wordt maar uitgesteld en uitgesteld ik zou vandaag mijn internet krijgen maar nee hoor zonder duidelijke redenen zeggen ze nee hoor geen internet tot vrijdag wachten wat gaat er veel fout bij jullie.

slecht heel slecht te spreken over KPN..

Badge

 

Badge

Echt niet te geloven...

Ja, heel spijtig. We kunnen je momenteel alleen helpen bij het noodpakket. Werkt dat nu ?

Badge

Geen kaartje met internet is leeg wat wil je met 

50 mb

Badge

Zou maandag binnen komen maar t is nu dinsdag 18.10 geen kaartje ontvangen 

weer een - punt voor KPN

Reputatie 7
Badge +24

Hi Marja, even om alles weer duidelijk te krijgen. 

Ik zie dat er voor morgen een monteur ingepland staat. 

Wat je noodpakket betreft, wat is daar precies mee aan de hand? Kun je daarmee niet verbinden? Of ben je al verbonden maar is de data op? 

Badge

Ja klopt de monteur komt morgen vandaag 

zou het internet er op komen geen internet:(

en data is op idd wat kan je met 50 mb:(

ik zit vanaf donderdag te wachten....

Reputatie 7

Hoi, @Marjakrijgsman heel rot dat het hele gezin afgesloten is van alle digitale communicatiestromen. Dat is met 5 pubers best lastig, hopelijk hebben jullie nog wat leuke bordspellen in de kast. 

Ik heb het noodpakket voor de zekerheid opnieuw met 50 GB verhoogd. Helaas duurt het even voordat het wordt verwerkt, 1 werkdag! Ik hoop stiekem dat je het dan ook niet meer nodig zult hebben, en dat de monteur vandaag kan aansluiten waardoor jullie weer toegang hebben op het internet. Houd je ons op de hoogte?

Badge

Ja ontzettend rot vooral omdat het al bijna een week is en kpn niks doet!!!!

Badge

Ik dacht dat jullie betrouwbaar waren en snel

tja daar denk ik toch heel anders over...

Badge

Hebben jullie al een kaartje gestuurd met genoeg gb?

Reputatie 7
Badge +24

Hi Marja, een nieuw kaartje is niet nodig. Je hebt immers een kaartje in een kleine modem. Nadia heeft hier een verzoek voor ingediend om 50 Gb toe te voegen. 

Als jij die kleine modem open maakt en mij het simkaart nummer van die kaart kunt geven, dan kan ik ervoor zorgen dat er direct weer data op de kaart komt te staan.

Badge

893108021912878184 3

Reputatie 7
Badge +24

De extra data die Nadia heeft aangevraagd is al actief, sinds 18 uur ongeveer. Je kunt dus weer gebruik maken. In totaal staat hier nu 100 Gb op. 

Start eventueel de modem opnieuw op mocht het nog niet werken.

Reputatie 7

Hi Marja, volgens mijn gegevens ben je inmiddels aangesloten op glasvezel. Is alles nu in orde?