Beantwoord

NPO Start via Chromecast afspelen

  • 3 April 2020
  • 3 reacties
  • 71 keer bekeken

Ik durf mijn experia V8 niet te resetten. Ik wil de cliënt isolatie uitschakelen zodat ik npo start via chromecast kan afspelen. Toen het nog Telfort was kon dezelfde experiabosv8 het wel.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 18 April 2020, 09:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

De Experia Box heeft helemaal geen cliënt isolation, dus moet er iets anders aan de hand zijn.

Plaats eens een screenshot van de foutmelding.

Hoi @Liese . Welkom op het forum.

Ik herken het verhaal over client isolation ook niet. Dat zit niet op onze routers. Kun je meer informatie geven over de storing?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.