Beantwoord

Offerte nieuwe aansluiting KPN

  • 5 February 2019
  • 12 reacties
  • 454 keer bekeken

Badge
Hallo KPN, hierbij mijn vraag:


Beste heer of mevrouw,

Wij hebben internet van KPN (zeer traag ivm buitengebied), nu krijg ik van jullie aannemer een offerte voor een vernieuwde aansluiting. Maar zij kunnen mij niet aangeven wat mijn minimale en maximale internetsnelheid bedraagt(zie bijgaande e-mail). Graag ontvang ik dit van u.




Geachte heer Heijboer,

Hierbij de orderbevestiging voor de aanleg van uw KPN invoerkabel. Wilt u deze bevestiging binnen 20 werkdagen ondertekend aan ons retourneren. Dit kan bij voorkeur per mail (ingescand) naar aansluitbox@vwtelecom.com

Indien u dit toch per post wenst te doen, dan kunt u de orderbevestiging sturen naar VolkerWessels Telecom, afdeling CIT/CSD, Antwoordnummer 7224, 3800TE Amersfoort (geen postzegel nodig).


Geachte Jan Heijboer

Voor internet snelheid moet u bij uw provider zijn.
Wij zijn een aannemer die de KPN kabel legt of verlegd.

Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.


Wilt u reageren op deze email? Gebruik dan bij voorkeur de reply-/antwoordknop van uw emailprogramma. Zodoende kunnen wij uw reactie administratief sneller verwerken en u daardoor sneller van dienst zijn.
icon

Beste antwoord door PeterG 7 February 2019, 14:29

Bekijk origineel

12 reacties

Hallo @prull ,
zie onderstaande link voor de internetsnelheden:
https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/
vul hier je postcode en huisnummer in en je kunt precies zien wat je op jouw adres kunt verwachten.
Succes.☺️
Badge
Hallo,

Dank voor je berichtgeving, maar dan snap je het niet........ Aangezien ik mijn huidige snelheid prima in kaart heb.

Ik vraag een nieuwe aansluiting, krijg hiervoor een offerte van volkerwessel, je zult begrijpen dat er niet iets hoeft te worden aangelegd als de snelheid niet beduidend beter wordt....

dus nog een keer mijn vraag, hoeveel snelheid krijg ik bij een nieuwe aansluiting?
Mijn huidige snelheid weet ik!
Hallo @prull ,
misschien dat een moderator daar antwoord op kan geven.
Ik kan je helaas niet verder helpen.
Succes.☺️
Zeer waarschijnlijk gaat het dan bonded VDSL worden. Dat is ongeveer een verdubbeling van de huidige snelheid.
Als het glasvezel zou zijn wat er nu komt neem ik aan dat je dát wel zou weten.

Opdat een moderator je gericht kan helpen, zou je de volgende gegevens nog willen invullen?
Zodat je door een moderator geholpen kunt worden zou je je gegevens willen invullen in je forumprofiel? Deze gegevens zijn niet publiek te zien.
I.i.g. voor- en achternaam, postcode + huisnummer, klantnummer(s), Tel.nr. (op de regel Persoonlijke opmerkingen)
Na het invullen onderaan op {Sla wijzigingen op} klikken.
Reputatie 7
Badge +10
@prull Ik wil ook wel gericht helpen. Kan je aangeven waarom je een offerte hebt ontvangen? Aan het onderwerp van dit topic zie ik dat je dit hebt gedaan met een aanvraag via mijnaansluiting.nl

Is er nu al wel een invoerkabel en een ISRA punt in de woning? Of betreft het hier een nieuwbouwwoning?
Reputatie 7
Hallo Prull, welkom op het KPN forum. Je hebt momenteel een KPN aansluiting in je woning(?) Ik ben net als @ward e.a. erg benieuwd waarom je een offerte hebt ontvangen van Volker Wessels om de KPN invoerkabel aan te leggen. Of wil je graag de invoerkabel verleggen op een andere plek in je woning?

We horen graag van je 🙂
Reputatie 7
Joehoe @prull, heb je de nieuwe berichten in je topic al gelezen? We zien je graag weer terug 🙂
Badge
Goedemiddag Allemaal,

Dank voor jullie reacties. (Y)

Ik heb in mijn huidige aansluiting een bonded KPN (oude koperen kabel) liggen. Maximaal 15 MB.
Postcode ********. Ik heb Volker een aanbieding laten doen om gewoon een stabiele snelle verbinding aan te laten leggen, wat door KPN medewerkers is geadviseerd aan de telefoon.

Het betreft een oude woning met een ISRA aansluiting die bonded gekoppeld is.
Ik weet dat er binnen een straal van één KM een glasvezel ligt, tevens heb ik budget om deze aan te laten sluiten, maar op dit punt loop ik vast. Volker geeft aan dat ze huisaansluiting kunnen maken, maar geen andere verbindingsmogelijkheden.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, om een snelle verbinding te krijgen. Enerzijds door nieuwe kabels of anderzijds wellicht 4G routers? Nadeel van 4G router is dat ik weining aan mijn alles-in-een pakket van KPN heb.

Groetjes,

Jan
Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
De vraag is wel of dat FTTH of FTTC glasvezel is. Die laatste is niet geschikt voor naar een huisaansluiting. En of het wel glasvezel van KPN/Reggefiber is.
Via Fourstack zie ik dat er 21 Mb/s bonded DSL te halen moet zijn. Dat is dan ook wat V.W. zou kunnen realiseren. Mogelijk is er nu door de oude kabel een paar Mb/s verlies.

Sneller dan die 21 Mb/s kan helaas niet. Fourstack is daarin redelijk correct.

Wil je "nog" sneller dan die 21 Mb/s kan je beter naar de coax kabel aanbieder in je woonplaats. Die leveren zeker sneller internet. Op Schouwen Duiveland is dat Delta.

Admin: link aangepast i.v.m. privacy TS
Badge
Dank voor de duidelijke berichtgeving.

Ik zit dus verbonden aan Delta. Daar moet ik dus een offerte opvragen voor een vernieuwde kabelaansluiting.
Badge
bedankt. dit topic mag u sluiten c.q. verwijderen aub.
Reputatie 7
Komt in orde @prull. Ik sluit 'm. Bedankt voor je bericht!

Reageer