Vraag

omwil van kpn

  • 12 February 2020
  • 9 reacties
  • 98 keer bekeken

WAAROM WEET DE ENE NIET WAT DE ANDERE DOET EN KOMT KPN HIER STEEDS WEER MEE WEG


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hallo @Pinopinna , kun je even uitleggen wat er niet goed is of gaat, dan kan een moderator van KPN daar induiken.

 

Als je je vraag stelt kunnen we hier een stuk positiever en opbouwender, en vooral oplossingsgericht :wink: mee bezig gaan.

Drie afspraken en nog niet aangesloten via glas steeds weer van het kastje naar de muur gestuurd twee verlofdagen om op monteur te wachten deze komt de eerste keer op tijd en kan niets doen de tweede komt ook op tijd en kan ook verder niets doen de derde zou in de middag tussen 13 en 15 uur komen komt om 18 uur en kan ook niet verder na 4 dagen telefoon om weer een nieuwe afspraak te maken voor over 14 dagen zijn ze nu helemaal gek gew

Wie ben jij Peter g en hoe wil jij mij helpen opbouwend??????

Buitengewoon vervelend dat je steeds voor niks thuis bent.

Hier gaat een KPN moderator uiteraard mee aan de slag. Zou je daarvoor vast je gegevens willen invullen op het forumprofiel? Daar zijn ze niet openbaar namelijk. Een moderator (tevens klachtbehandelaar 😉 ) kan er dan mee aan de slag.

Gewoon nakijken voor en achternaam zijn echt zo kunnen jullie me vinden en anders wil ik ook wel mijn telefoon nummer geven

Gewoon nakijken voor en achternaam zijn echt zo kunnen jullie me vinden en anders wil ik ook wel mijn telefoon nummer geven

Zo werkt het helaas niet op het forum. Je geeft toestemming door je forumprofiel in te vullen. Dat heeft te maken met de nieuwe AVG wet op de privacy. Die gegevens zijn voor niemand mee te lezen behalve jijzelf en de moderators.

Reputatie 7
Badge +15

@Pinopinna Welkom op het forum. Wat vervelend dat het aansluiten zo stroef verloopt. Ik zou graag even met je meekijken naar de situatie. Daarvoor is het zoals @PeterG al zegt wel nodig om je forumprofiel aan te vullen, anders kan ik je gegevens er namelijk niet bij pakken. De gegevens zijn inderdaad alleen inzichtelijk voor jezelf en voor ons (de moderators). Zou je mij kunnen laten weten of het aanvullen van je forumprofiel gelukt is? 

Reputatie 7
Badge +15

@Pinopinna Ik heb niets meer van je gehoord dus hoop ik je het via een andere weg hebt geregeld. Mocht dit niet zo zijn dan hoor ik het graag!