Beantwoord

Omzetten alles-in-1 naar Hussel

  • 1 February 2020
  • 13 reacties
  • 1128 keer bekeken

Hallo,

Ik probeer al weken mijn abonnement ‘alles-in-1’ te wijzigen naar Hussel. Via website of de app verschijnt telkens de melding: 

Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.

VIa de chat contact gehad met een medewerker van KPN. Deze krijgt dezelfde melding en geeft aan dat het een generiek systeem probleem is en dat ik het later weer moet proberen. Het zou wat klantvriendelijker zijn als het gewoon goed opgepakt wordt.

Inmiddels ben ik ruim 3 weken hiermee bezig en kom geen stap verder, gezien de technische fout in het systeem niet is opgelost.

Hoe kan ik nu mijn abonnement wijzigen? Of wordt ik gedwongen een overstap te maken naar de concurrent?

 

icon

Beste antwoord door Lisa 1 February 2020, 15:05

Bekijk origineel

13 reacties

Badge +19

Weet je zeker dat je het abonnement wil veranderen? Er zijn namelijk maar weinig mensen die er op vooruit zijn gegaan. 

Reputatie 7
Badge +28

Je kunt bellen met 0800-0402. Maar mogelijk krijg je daar hetzelfde antwoord.

Beter is om hier jouw volledige forumprofiel te vullen. Dan kan een moderator dit probleem voor jou (laten) oplossen. 

Reputatie 7

Weet je zeker dat je het abonnement wil veranderen? Er zijn namelijk maar weinig mensen die er op vooruit zijn gegaan. 

Terchte vraag maar aan de andere kant zijn er ook mensen die er stevig op vooruit zijn gegaan omdat ze dit moment hebben aangegrepen om de toch niet gebruikte onderdelen eens te schrappen uit het abonnement. Zo heeft een Alles-in-1 standaard abonnee er waarschijnlijk veel voordeel bij als hij/zij geen Spotify luistert.

Een FOX Sports abonnee die KPN Compleet is gaat er waarschijnlijk stevig op achteruit en moet mijns inziens toch echt even stilstaan bij de door jou gestelde vraag.

Weet je zeker dat je het abonnement wil veranderen? Er zijn namelijk maar weinig mensen die er op vooruit zijn gegaan. 

Weet ik. maar wil van vaste telefonie af en naar Spotify Premium. Dan is het voordeliger.

Reputatie 7

Weet je zeker dat je het abonnement wil veranderen? Er zijn namelijk maar weinig mensen die er op vooruit zijn gegaan. 

Weet ik. maar wil van vaste telefonie af en naar Spotify Premium. Dan is het voordeliger.

Bedoel je dat je naar Spotify Family wilt?

Hoeveel ga jij er dan op vooruit?

Heb je nu Alles-in-1 Instap, Standaard of Premium?

Weet je zeker dat je het abonnement wil veranderen? Er zijn namelijk maar weinig mensen die er op vooruit zijn gegaan. 

Weet ik. maar wil van vaste telefonie af en naar Spotify Premium. Dan is het voordeliger.

Bedoel je dat je naar Spotify Family wilt?

Hoeveel ga jij er dan op vooruit?

Heb je nu Alles-in-1 Instap, Standaard of Premium?

Ik heb nu alles-in-1 standaard met spotify, 200 mb etc. Kost 77,-. Upgrade van Spotify alleen kan weer niet in het alles-in-pakket, dan moet ik naar Hussel. Spotify opzeggen binnen alles-in-1 en dan via spotify een family abbo gaat ook niet. 

 

Idem voor vaste telefonie. Staat doorgeschakeld naar mobiel, alleen maar spam daarop en dus onnodige kosten. Opzeggen betekend einde alles-in-1.

Hussel 200 met spotify premium en +pakket zit dan op €80,-. Wat mij betreft geen achteruitgang.

Het is jammer dat KPN nieuwe klanten wel wil aantrekken met korting, maar bestaande klanten niet met een korting stimuleert. Met name doordat het alles-in-1 pakket erg ‘fixed’ is.

Reputatie 7

Hussel 200 met spotify premium en +pakket zit dan op €80,-.

Dus je wilt gaan voor het onderstaande pakket met Spotify Family, klopt dat?

Je wil dus feitelijk 4 Euro extra gaan uitgeven om van Spotify Premium naar Spotify Family te gaan.

De telefoon zou je natuurlijk ook gewoon actief kunnen laten zonder dat je hem doorschakelt. Overigens zouden er geen kosten voor dat doorschakelen mogen zijn als je KPN Compleet bent.

Hussel 200 met spotify premium en +pakket zit dan op €80,-.

Dus je wilt gaan voor het onderstaande pakket met Spotify Family, klopt dat?

Je wil dus feitelijk 4 Euro extra gaan uitgeven om van Spotify Premium naar Spotify Family te gaan.

De telefoon zou je natuurlijk ook gewoon actief kunnen laten zonder dat je hem doorschakelt. Overigens zouden er geen kosten voor dat doorschakelen mogen zijn als je KPN Compleet bent.

Dit pakket ja. Spotify Premium is 13.99 via KPN ipv 14.99 via Spotify zelf. Spotify basis is €5 goedkoper. Dus hoe dan ook, kiezen uit slechte oplossingen ;).

Reputatie 7

Heb je echt Spotify Family nodig of zou je met beleid ook met Spotify Premium vooruit kunnen.

Wij hebben drie kinderen en met z'n vijven gebruiken wij probleemloos Spotify Premium.

Onze kinderen zetten hun playlists offline en gebruiken dus ook geen data om naar hun favoriete muziek te luisteren. Offline zetten van playlists is met Spotify Premium op drie apparaten mogelijk. Zelf luister ik online maar ik heb dan ook "unlimited muziek" bij mijn 10GB databundel van T-Mobile.

Heb je echt Spotify Family nodig of zou je met beleid ook met Spotify Premium vooruit kunnen.

Wij hebben drie kinderen en met z'n vijven gebruiken wij probleemloos Spotify Premium.

Onze kinderen zetten hun playlists offline en gebruiken dus ook geen data om naar hun favoriete muziek te luisteren. Offline zetten van playlists is met Spotify Premium op drie apparaten mogelijk. Zelf luister ik online maar ik heb dan ook "unlimited muziek" bij mijn 10GB databundel van T-Mobile.

Sonos thuis en altijd Spotify in de auto. Lopen vaak tegen de beperkingen aan.

Reputatie 7

Sonos thuis en altijd Spotify in de auto. Lopen vaak tegen de beperkingen aan.

Helder.

Reputatie 7
Badge +17

 @Nick84 Welkom op ons KPN Forum! Wat stom dat ons systeem je niet toelaat om over te gaan naar KPN Hussel. Bedankt voor het invullen van je gegevens ik ga eens kijken waar ik tegenaan loop als ik de bestelling wil plaatsen. Het systeem zegt mij dat de klantgegevnss onvolledig zijn, dit heb ik ‘aangepast’ al was alles gewoon volledig en heb ik het dus gereset. De order kan ik doorzetten zoals je wenst al hebben we voor verleningen moment geen 6 maanden korting en ga je dus €80,98 betalen per maand. Als je wilt kan ik het voor je doorvoeren en ontvang je een bevestiging via de mail. In dat geval zal ik de wensdatum 14 dagen naar voren zetten zodat je het eventueel nog kan annuleren en terugzetten naar Alles-in-een. 

Laat het maar weten als ik dit voor je in orde moet maken. 

 @Nick84 Welkom op ons KPN Forum! Wat stom dat ons systeem je niet toelaat om over te gaan naar KPN Hussel. Bedankt voor het invullen van je gegevens ik ga eens kijken waar ik tegenaan loop als ik de bestelling wil plaatsen. Het systeem zegt mij dat de klantgegevnss onvolledig zijn, dit heb ik ‘aangepast’ al was alles gewoon volledig en heb ik het dus gereset. De order kan ik doorzetten zoals je wenst al hebben we voor verleningen moment geen 6 maanden korting en ga je dus €80,98 betalen per maand. Als je wilt kan ik het voor je doorvoeren en ontvang je een bevestiging via de mail. In dat geval zal ik de wensdatum 14 dagen naar voren zetten zodat je het eventueel nog kan annuleren en terugzetten naar Alles-in-een. 

Laat het maar weten als ik dit voor je in orde moet maken. 

Hallo Lisa,

Bedankt voor de support. Je mag de wijzigingen zsm doorvoeren.

 

Groet,

Nick

Reageer