Beantwoord

Omzetten glasvezel instap naar Hussel

  • 23 December 2020
  • 2 reacties
  • 68 keer bekeken

Ik probeer het duurdere glasvezel instap naar hetzelfde Hussel abonnement om te zetten, die dus goedkoper is. Ik krijg continu de melding, dat het niet mogelijk is vanwege een technische storing.

Waarom kan ik het abonnement niet omzetten en waarom laat KPN me meer betalen voor een abonnement die ook goedkoper aangeboden wordt door KPN?

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 30 December 2020, 15:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Jeroen_Sc, bedankt voor je berichtje.

We vernieuwen regelmatig onze abonnementen. Als je een contract afsluit, doe je dat onder bepaalde voorwaarden. Zolang je hetzelfde abonnement houdt, behoud je ook die voorwaarden. Je kunt er dan voor kiezen om jouw contract te vernieuwen naar een nieuwer abonnement met nieuwe voorwaarden, of je kunt jouw huidige abonnement behouden. Die keuze kunnen wij niet voor jou maken.

Maar ik begrijp dat jij de keuze nu gemaakt hebt: Jij wilt graag over naar KPN Hussel! Je kunt dit eenvoudig zelf regelen via MijnKPN. Je geeft echter aan dat je te maken had met een storing. Is het inmiddels wel gelukt om de overstap via MijnKPN te regelen? Zo niet, dan is het misschien het beste telefonisch contact met ons opnemen. We zijn bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Eventueel kan je ook met ons chatten. 

Hallo @Jeroen_Sc , ik kreeg eenzelfde foutmelding bij het willen wijzigen van mijn thuisabo.

KPN kon dat in mijn geval niet aanpassen omdat ik nog een lopend contract had, dan loopt het systeem vast en krijg je zo'n cryptische foutmelding.

Ik kwam er ook pas achter nadat ik gebeld had.

Â