Vraag

Ondanks voldoende data geen internet verbinding meer via dongel noodpakket

  • 3 May 2023
  • 1 reactie
  • 60 keer bekeken

Goedemiddag!,

Al een aantal maanden maak ik gebruik van internet via een noodpakket dongel. Internet heeft het altijd goed gedaan tot vorige week. Dongel werkt nog wel en lampjes branden, maar geen internet verbinding/ activiteit ondanks genoeg data. Al 4 keer gebeld met de klantenservice, die me vertellen dat het wellicht aan het sim-kaartje ligt. Deze zou geheractiveerd worden. Elke keer wanneer ik bel wordt me verteld dat dit 24 u zou duren en dat daarna het probleem zou zijn opgelost. Nu meer dan een week verder zit ik nog steeds met hetzelfde probleem. Vriendelijk wel is dat ik extra mobiele data krijg. Alleen is dit niet handig met thuiswerken. Zou iemand voor mij kunnen nagaan of het nou echt aan het simkaartje ligt, of dat er wellicht iets anders aan de hand is? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

@es49 Welkom op het forum. 

Wat lastig dat je noodverbinding niet meer werkt. Hoe is de situatie op dit moment? Werkt het nog steeds niet? 

Als dat inderdaad het geval is, zou je dan je forumprofiel willen invullen (ook met het simkaartnummer van de simkaart) en hier een seintje willen geven? 

Dan ga ik uitzoeken of ik kan achterhalen wat er aan de hand is!Â