Beantwoord

Ongevraagd abonnement opzeggen en nu 14 dagen wachten op heraansluiting

  • 4 February 2022
  • 3 reacties
  • 189 keer bekeken

Hierbij een klacht, misschien is dit meer mensen overkomen. Ik probeer het zo kort mogelijk te houden..

December 2021 contact gehad met KPN over opties wanneer mijn Internet en TV abonnement afloopt. Daarbij aangegeven eventueel te willen opzeggen na afloop contract. In januari 2022 nog 2 medewerkers gesproken en duidelijk gemaakt dat ik niet meer wilde annuleren. ALLES BLIJFT HETZELFDE, GEEN ZORGEN werd er gezegd.

Op 31 januari is er plots geen internet en tv meer! Ik neem wederom contact op en jawel, mijn abonnement is alsnog STOP GEZET (waaattt?!).

Ik MOET dus een NIEUWE ABONNEMENT AFSLUITEN... Dus opnieuw een internet en tv abonnement afsluiten maar daar moet ik wel 4 dagen opwachten. Hoe is dat dan mogelijk?! Ze kunnen namelijk genoeg van afstand uitvoerde. WTF! 

Dus 3 februari nieuwe modem, kastje enz. Internet begon die dag al te werken met de nog instelde "oude" modem. 4 FEBRUARI vervang ik beide apparatuur, kabels op dezelfde plek, klaar.

NU WERKT HE-LE-MAAL NIKS. Telefonisch kan men ook niet verklaren wat de oorzaak is. Er moet een monteur langskomen. Aha ja ok ik merk het.. Maar let wel MONTEUR PAS OP 14 FEBRUARI?! Mijn vrouw en ik moeten deels thuis werken ook nog.

Wij zitten dus ongevraagd 2 weken zonder internet en een tv... Een goedmaakertje dat je krijgt is extra mobiele internet om via hotspot te kunnen internetten. Ja leuk en aardig maar de batterij van je mobiel gaat daardoor zo snel op dat je 'm 3 keer per dag moet opladen!!!

Daar komt ook nog bij kijken dat mijn verwarming op Google Nest werkt en dus via internet. IK KAN DUS GEEN VERWARMING AANZETTEN midden in de winter.

Voorheen 9 jaar klant geweest bij Ziggo, maar 3 storingen gehad en binnen hooguit een uur opgelost. Nu maar 1 jaar bij KPN en al een onopgeloste probleem voor 2 weken (voorlopig zelfs!)

icon

Beste antwoord door JanIvor 5 February 2022, 22:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Wellicht heb je dat al gedaan. Maar vul alvast je profiel in 😃 Alles waar privé bijstaat zien alleen de KPN medewerkers. 
 

Ze kunnen dan gelijk meekijken als ze je topic zouden gaan behandelen. 

Reputatie 5
Badge +5

Dat is onhandig, dat je de verwarming niet kan aanzetten.... ik heb ook een thermostaat die wifi verbonden is, maar als ik geen wifi heb kan ik deze nog altijd handmatig bedienen. 

Weet u zeker dat dat bij de Nest niet kan, ook niet via de hotspot? 

En ik zou als ik u was de mobiel die u als hotspot gebruikt dan maar aan de lader laten liggen, is waarschijnlijk makkelijker dan 3x opladen. 

Sterkte!

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Andy, welkom op ons forum!
Wat ontzettend naar dat je abonnement toch opgezegd blijkt!
Behalve de extra databundels is hier helaas niet echt een oplossing voor. De monteur kunnen we niet vervroegen.

Is het nog gelukt je thermostaat te bedienen?