ongevraagd overgezet maar toch geen nieuwe klant

  • 3 November 2020
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

We tevreden over kpn, ondanks het feit dat we na jaren trouwe klant van Telfort ongevraagd zijn overgezet. Echter vind ik het wel vreemd dat als je nieuwe klant van kpn wordt allerlei extra's krijgt en wij, in principe ook nieuwe klant maar niet zelf aangemeld, niet. Behalve dan een chocoladereep ophalen in 1 van de winkels, wat op zich lief is, maar in deze coronatijd ga ik daar natuurlijk niet naar toe. De 'echte' overstappers worden dus beloond met wifiversterkers of korting, de 'gedwongen' maar wel al jaren vaste klant bij Telfort, niet. Was ik zelf iets eerder overgestapt dan was ik wel een nieuwe klant. Wou ik toch even kwijt.


2 reacties

Badge +19

U was dan inderdaad een nieuwe klant geweest. Maar dat had dan gevolgen gehad voor de prijs van uw abonnement.  De prijzen bij kpn zijn hoger dan dat ze bij Telfort waren. Dus het is nog maar de vraag of u goedkoper uit was geweest.

Reputatie 7
Badge +24

Je abonnement blijft gewoon hetzelfde. En dat is doorgaans een stuk goedkoper dan het aanbod van KPN. Als ik zo de prijzen van Telfort zo hier en daar voorbij zie komen hier op het forum.

Als u een welkomstkorting had gewild, dan had u een paar maanden geleden over moeten stappen. Dat heeft u niet gedaan, omdat KPN waarschijnlijk duurder was. Nu blijven profiteren van uw goedkopere abonnement en toch een welkomstgeschenk willen, dat gaat natuurlijk niet. Het is of het 1, of het ander.

Reageer