Onstabiel internet

  • 31 March 2021
  • 9 reacties
  • 284 keer bekeken

Goedendag, 

we hebben sinds 2013 TFT Internet met Interactieve TV en Bellen abonnement van Telefort. sinds de overschakeling van Telefort naar Kpn is onze internet onstabiel. wanneer wij gebruik maken van Netflix of YouTube op de tv of een mobiele telefoon, dan is de verbinding op andere apparatuur zeer slecht. Zelf wanneer we geen gebruik maken van andere apparatuur dan is de verbinding op de tv alsnog slecht. 
Ik heb ook al geprobeerd via LAN verbinding te maken dan kwam er alsnog dezelfde probleem. dus het ligt niet aan de Wifi. We hebben ook de test gedaan met Kpn om te kijken of er iets mis was met de modem, het zei dat er geen probleem is met de modem. 
Dus wij weten niet wat de probleem is, en hoe we dit kunnen oplossen. 
 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Badge +19

Welk type modem heeft u?

Experia Box V8

Badge +19

Dat verwachtte ik al. Bel de klantenservice 0800-0402 tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal. Helaas vervangen ze de v8 niet zo snel. Dus je moet er even een dramatisch verhaal van maken.:wink:

Dat ga ik doen, We hebben al een dramatische internetverbinding.

Bedankt Joep1965

Reputatie 7

Welkom op het forum @RaminF. De verbinding klinkt niet heel stabiel zoals je het beschrijft inderdaad. Is het gelukt via het telefoonnummer wat Joep noemde? Als het niet zo is kijk ik met je mee :slight_smile:

Hello Jasper

I didn’t call to that number yet. I am very busy duration the day and I had hope to find other solution.

 

Reputatie 7

It's also possible for me to take a look at it for you, but it might take a bit longer since I have to ask several questions and wait for your reply. In a phonecall with our customer service this can be done much quicker. At the time you experience those disconnetcs, what happens to the indicator lights on the Experia Box? Do they change, or do they stay the same? If they change it's also possible the outside connection drops. If that is the case, changing the modem won't make a difference so it's important to know this. Can you tell me this below? And can you also fill out your forum profile completely, so I can check the connection as wel?

By the way, which language do you prefer? Both English and Dutch are fine for me, you've used both in your comments and it might be easier if we stick to one of them :slight_smile:

Well. My English is better than my Dutch, First comment was wroted by my daughter.

I know little about network and I am trying to spend more time to find out what is exact problem. Last night we had problem by using Netflix on TV. I connected TV with wire to modem and after I had no problem. Some times seems that router can’t manage devices and sometimes connection have problem. no matter which device and how is connection (LAN or Wifi). 

Next time when the connection is bad I will have a look to modem’s indicators and I will let you know.

 

Reputatie 7

Thank you for the details on you profile. I've checked the connection with this and the Experia Box seems to keep the connection to the network. I'm very curious to hear what the indicators do when you lose connection.