Beantwoord

Onterecht afgeschreven bedrag onjuist teruggestort

  • 20 July 2021
  • 6 reacties
  • 124 keer bekeken

best kpn

u heeft in verleden geld van mijn bank genomen het gaat om het bedrag van 23 euro

u heeft dit bedrag onterecht af geschreven.

daar over heb ik gebeld en u geeft aan om dit  terug te storten dat heeft u niet gedaan u heeft 22,23 eurocent aan mijn over gemaakt dus kom ik 77euro cent tekort.

het tweede is dat u 48,77 eurocent eerder van mijn bank af schrijft ook daar heb ik niks meer van gehoord.

nou kunt u wel aan geven dat wij klanten moet bellen naar dit nummer wat u op geeft.

maar dat heb ik al 9 keer gedaan en er wordt niks aan gedaan.

en ik vind als je onterecht geld van de bank neemt in dit geval 23 euro dan verwacht ik dat er 23 euro wordt terug gestort als je dit bij al je klanten doet dan is dat een leuk bedrag.

groet eric

 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 21 July 2021, 16:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @eric0638, welkom op het KPN forum! Goed dat je contact met ons opneemt. Ik kan me voorstellen dat je hier graag meer duidelijkheid over wilt. Ik kijk daarom graag even met je mee. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste drie cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer? Jouw mobiele nummer en de IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?

eric t.

*** geboorte jaar

bank ***

klant nummer is ***

telefoon is ***

dit is wel de laatste keer dan wordt er aangiften van diefstal gedaan

 

Admin: gegevens verplaatst naar forumprofiel vanwege privacy

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor de gegevens, hiermee kon ik op onderzoek uit.

Op 1 mei heb je Digitenne aangevraagd. Je hebt op 7 mei contact met ons opgenomen om dit binnen zichttermijn van 14 dagen te annuleren. Mijn collega heeft daarbij per ongeluk opgezegd met een maand opzegtermijn. Je hebt hierdoor langer voor Digitenne moeten betalen dan de bedoeling was. In totaal heb je twee positieve facturen ontvangen, te weten een factuur van € 48,77 op 6 mei en een factuur van € 23,00 op 6 juni. Na de opzegging heb je een negatieve factuur van - € 22,23 ontvangen op 6 juli. Omdat je hebt geannuleerd, is het meer dan logisch dat je het volledige bedrag terug wilt. Via de reguliere klantenservice is dit niet gelukt en daarom is er op 13 juli een klacht ingediend. Mijn collega van de klachtenafdeling heeft twee vergoedingen ingevoerd: € 48,77 voor de factuur van mei en € 0,77 voor het resterende bedrag van de factuur van juni. Je krijgt het volledige bedrag dus terug. Bij het aanmaken van de vergoeding is gekozen om de periodieke factuur aan te houden, wat betekent dat je een negatieve factuur kunt verwachten rond 6 augustus. Nadat je deze factuur hebt ontvangen, staat het geld binnen een week op jouw rekening.

oke  top:grinning::grinning:

en verder moet ik aan geven dat ik zeer te vrede ben  met tv en internet.

beter als ziggo .

alleen die betaling nog  maar dat zien we wel op 6 augustus

groet eric

Reputatie 7
Badge +17

Wat fijn om te lezen! :green_heart: