Beantwoord

Onterecht een betaalherinnering ontvangen

  • 14 June 2021
  • 3 reacties
  • 88 keer bekeken

ik krijg een herinnering voor 20 eur , deze heb ik al betaald (47.16 EUr)

U heeft verkeerd afgeletterd waardoor deze kosten naar voren komen, graag corrigeren en een juist boekhouding voeren, dank u.

 

 

gr R.Hoogstad

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 15 June 2021, 16:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Hener, welkom op ons forum! Goed dat je ons gevonden hebt. Ik kan me voorstellen dat je er vreemd van opkijkt dat je een herinnering inclusief herinneringskosten ontvangt, als je de factuur wel degelijk hebt betaald. Ik kan voor je kijken waar deze kosten vandaan komen, maar het is sneller als je ons op werkdagen tussen 8.00 en 17.30 uur belt op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Je kunt dan in contact komen met onze financiële afdeling om één en ander na te kijken. 

Vind je het niet erg om even op een reactie te wachten, dan help ik je natuurlijk graag verder. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste drie cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer? Deze laatste en jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.

hoi Denise,

 

Bedankt voor je hulp!

Volgens mij heb ik alles ingevuld.

Op 30.04.2021 heb ik 47.16 EUR overgemaakt, volgens mij is dat INclusief 20 eur extra kosten ?

Daarvoor heb ik al 27.16 ook betaald. Gaat er niet iets fout met bankrekeningnummers ?

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Dag @Hener, bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb jouw abonnementsgegevens erbij gepakt om dit voor je uitzoeken. Er gaat niets verkeerd met de bankrekeningnummers, dat is allemaal prima. Ik kan concluderen dat de herinneringskosten van € 20,00 waarvoor je nu nog een herinnering hebt ontvangen, terecht in rekening zijn gebracht. De herinneringskosten zijn in rekening gebracht voor het versturen van de tweede herinnering voor de factuur van maart. De herinneringskosten worden doorgaans verrekend op de volgende factuur, maar daar jouw abonnement is afgelopen, heb jij hiervoor een aparte factuur ontvangen. Ik stuur je een privébericht met een overzicht van de betalingen zodat ook jij kan zien dat het klopt. Ik moet je in ieder geval vragen om de betaling van € 20,00 zo snel mogelijk te voldoen. Je kunt dit bedrag overmaken naar NL83 INGB 0000 3255 13 ten name van KPN MOBIEL en onder vermelding van het betalingskenmerk (deze vind je op de herinnering).