Beantwoord

Onterechte herinneringskosten

  • 26 January 2020
  • 4 reacties
  • 52 keer bekeken

Hoi Alex, welkom op het forum! Wat Peter zegt klopt als een bus 🙂 Als je je vraag hier stelt helpen we je graag verder!

maar dan mag je wel telkens achteraan in de rij sluiten en soms 3 kwartier in de wacht staan! En niet zelden ben je dan aan de beurt en is de verbinding ineens weg! nu ook weer! maar wel onterecht 20  euro herinneringskosten in rekening brengen!!!!!! Ik vind t 1 grote ergernis! 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 28 January 2020, 16:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Naar mijn idee is er één simpele reden dat er geen mail mogelijk is;

 

Dan heb je als klant nooit bewijs dat KPN iets toegezegd heeft. Zeer kwalijke zaak die vermoedelijk als je er echt werk van zou maken ook geen stand houdt.

En daarom neem ik gewoon telkens de gesprekken op.

Badge +19

Waar gaat dit over????

Reputatie 7

Hallo @janice74, welkom bij ons op het forum. Je had ergens herinneringskosten voor in rekening gekregen begrijp ik? Waar was dit precies voor? Zou je dat kunnen toelichten en je postcode en huisnummer aan je forumprofiel toevoegen? Dan kan ik ook met je meekijken naar de situatie. 

Reputatie 7

Hoi @janice74, ik heb nog geen reactie van je gezien en de gevraagde gegevens zie ik nog niet staan. Als ik nog met je mee kan kijken weet je me te vinden.