Zo gezegd zo gedaan, enkele dagen geleden hiervoor gebeld. De abonnementen bleken te zijn gewijzigd afgelopen dinsdag en zodoende heb ik mijn Alles-in- 1 moeten wijzigen naar een nieuw Hussel abonnement om mijn beloofde verhuiskorting te kunnen krijgen. Dezelfde dag heb ik daarvan de bevestiging ontvangen: het Hussel abonnement incl kortingen en Fox Sports (welke ik al had ivm KPN compleet). Een dag later ontvang ik een email dat Fox sports verwijderd is. Na een telefoontje naar de klantenservice blijkt deze extra zender opgeheven binnen de nieuwe Hussel pakketten.
Hier baal ik enorm van, want ik wil niet achteruit in mijn zenderpakket maar alleen de beloofde korting ontvangen en tijdens het afsluiten is hier niet over gesproken.
Daarom wil ik mijn oude contract weer terug, dus het opzeggen van Hussel (ik heb 14 dagen bedenktijd volgens de dame waarmee ik de Hussel afsloot). Tot mijn verbazing hoor ik dat opzeggen van de Hussel toch niet meer kan omdat dezelfde dame hem definitief in heeft laten gaan en ik op maar een klachtenformulier in moet vullen. Dit heb ik dan ook gedaan. Het kan niet zo zijn dat ik een nieuw abonnement voor de korting af moet sluiten en ik hier uiteindelijk of duurder of met zenderpakketten minder uit ga komen, dus erop achteruit ga. Ik wil dus graag of mijn oude abonnement met Fox Sports terug, of Fox Sports binnen mijn nieuwe abonnement zonder hier een meerprijs voor te betalen. Ik verneem van u graag de mogelijkheden, misschien is dat via dit forum ook mogelijk...?!
Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineel