Beantwoord

Ontevreden over hulp klantenservice bij probleem met tv

  • 31 December 2020
  • 3 reacties
  • 37 keer bekeken

dag, 

Zeker 20 jaar ben ik klant bij KPN ( voorheen Planet)  Gisteren belde in met het Call centre Stond 40 min in de wacht!  Mijn tv doet het niet, Ik vertelde de medewerkster wat ik zelf al geprobeerd had. Zij was slecht verstaanbaar en zat te eten. Wist helemaal niet waar ik het over had en kon mijn probleem ook niet volgen. Alle stappen die ik moest doorlopen had ik zelf al gedaan, dus nog een keer hetzelfde. Na 45 min zei ik tegen haar: het wordt tijd dat u er een kenner bij haalt. Weer in de wacht….15 min later  vertelde zij mij dat er een kenner meeluisterde, bij vlagen kon ik gelach horen.  Ik heb tv (glasvezel) via een WIFI verbinding. Ik vroeg haar: kan het zo zijn  dat mijn IP adres niet gekoppeld is? Op de  Wifi geeft alleen het middelste lampje  geen groen licht, wat volgens mij altijd zo geweest is.  “nee “zei ze “u moet 2 Wifi versterkers hebben”. ik woon hier 8 jr kijk zonder problemen tv met 1 !!! versterker, zei ik. Toen kwam het resetten 3 sec indrukken…...etc etc  etc ...toen 5 sec ???   alles gedaan zoals zij vertelde maar niks hielp. Dan maar een monteur…….12 januari kon er iemand komen. Waarop ik boos werd en zei:  12 jan???? onmogelijk. Stellig vertelde ze dat dit de eerste optie was.  Ik heb haar meerdere keren gevraagd of het niet eerder mogelijk was. NEE  was het antwoord, Vervolgens plan ik zelf de monteur in:  die komt 4 januari om 8 uur.  Zo ziet u maar dat zo'n dame het leuk vindt om mensen niet te  helpen en te woord te staan.  Haal aub deze dame uit het Call centre, of werk haar goed  in. Misschien kon zij er niets  aan doen.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 17 January 2021, 12:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Het is een heel verhaal maar ik mis wel een beetje de kern van het probleem. Kunt u heel kort samenvatten wat het probleem is met vermelding van welke experiabox u heeft, welke lampjes er branden, is de ontvanger met een kabel aangesloten aan de experiabox?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @jolie1956. Welkom op het KPN Forum. Wat jammer dat het gesprek op deze manier verliep. Goed om te zien dat je hiervoor een topic hebt aangemaakt. Wat is er precies aan de hand met jouw tv-ontvanger? Krijg je een foutmelding te zien? Zo ja, welke? Ik begrijp uit jouw bericht dat er al een afspraak is gemaakt met één van onze monteurs, maar ik kijk graag met je mee of er een (snellere) oplossing mogelijk is. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten in het KPN Forum profiel

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb niets meer van je gehoor dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een oplossing hebt gevonden. Als dit niet het geval is kan je altijd nog op onze Service pagina kijken voor een oplossen of alsnog een berichtje achterlaten in dit topic.