Beantwoord

Ontevreden over niet kloppende aanbieding en storingen

  • 9 October 2021
  • 1 reactie
  • 30 keer bekeken

Geachte heer Mv ik ben sinds kort Klant  omdat ik zogezegd een aanbieding kreeg.achteraf Hadden ze mij het addertje onder het gras verborgen gehouden….en mocht ik nog voor cadeau extra betalen voor een aansluiting en boxjes wat mij niet was verteld 200€ daar gaat me aanbieding ik wil goedkoper maar ga naar duurder  Nou ik eenmaal klant en geen kan t meer op kan ben ik als meer dan 4/5 maanden aan het vechten met verbinding van internet en mij tv valt dagelijks 8 x weg waardoor ik elke x moet resetten…. Heb vaak gebeld en meestal krijg ik te horen dat het in orde is. Maar bij mij niet !!!!!! Ik ben totaal niet tevreden zo bij Ziggo had ik wel is dat het uit viel per 2 weken maar 8 x per dag is vermoeiend en ook aan je eigen lot overgelaten worden en zoek maar uit maar wel geld ontvangen vind ik niet kunnen… okk vind ik het verschrikkelijk dat mij word verteld dat ik eerste half jaar als nieuwe kkant 35 maar moet betalen maar achteraf is dat alleen het internet en niet het tv terwijl ik het totale prijs vroeg… de mensen aan de telefoon weten heel goed met mooie woorden in je schoenen te schuiven 

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 11 October 2021, 08:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @Sonia1988, welkom bij ons op het forum. Jouw abonnement is niet echt soepel begonnen begrijp ik! Bij het afsluiten van een abonnement kan je kiezen tussen een welkomstcadeau en een korting, het klinkt alsof er bij jouw abonnement is gekozen voor de korting (de 35 euro die je noemt). Nadat de bestelling is geplaatst kan je dat niet meer wijzigen. In de bevestiging die je krijgt na het plaatsen van de bestelling staat precies waarvoor gekozen is. Als daarin iets niet klopt (zoals bijvoorbeeld een verkeerde welkomstactie) kan je direct contact met ons opnemen zodat de order opnieuw kan worden geplaatst met de juiste optie. 

Wat betreft de wegvallende verbinding, kan je daar meer over vertellen? Wat valt er precies weg, welk type Experia Box heb je, wat gebeurt er met de lampjes op de Experia Box als de verbinding wegvalt? Hoe merk je dat de tv wegvalt, krijg je een foutmelding of gebeurt er iets anders? Om met je mee te kunnen denken hebben we zoveel mogelijk informatie nodig zoals je merkt.