Beantwoord

onverwacht Rekening Sedgwick gekregen

  • 20 April 2021
  • 1 reactie
  • 879 keer bekeken

Een paar maanden geleden zijn we geswitcht van Ziggo naar KPN. De 1e KPN monteur zei dat hij het het niet kon maken en dat hij een collega in moest schakelen, omdat het kabeltje niet goed meer aan te sluiten was vanuit de muur. Die collega is gekomen en heeft het keurig gemaakt in nog geen 15min. 
Hij wist niet te vertellen of er extra kosten aan verbonden waren. Nu krijgen we rekeningen van Sedwick, nog nooit van gehoord, die beweren dat wij schade aan het netwerk hebben aangebracht. Ik vraag me heel sterk af waar die hoge kosten (€480) vandaan komen. Kan iemand me hiermee helpen voordat die kosten nog verder oplopen zonder dat ik informatie heb gekregen?

Alvast bedankt 

icon

Beste antwoord door Ward_ 20 April 2021, 19:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10

Als de glasvezel aansluiting zodanig is beschadigd dat deze niet meer te gebruiken is, komt er een monteur van KPN Netwerk NL (beheerder van het netwerk). Kosten hiervoor worden geïncasseerd door Sedgwick.

Je kan het beste contact zoeken met KPN Netwerk NL:

Contact: https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/

(Naar beneden scrollen voor de contactgegevens)