Opeens geen verbinding meer met internet op de tv beneden, wel op de tv boven

  • 12 June 2022
  • 5 reacties
  • 46 keer bekeken

geen verbinding meer met KPN netwerk op tv beneden en wel op tv boven. Internet etc werkt wel allemaal,

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @hakadala als je de tv-decoders omwisselt, verplaatst het probleem zich dan ook?

 

Reputatie 7
Badge +22

Hallo @hakadala als je de tv-decoders omwisselt, verplaatst het probleem zich dan ook?

 

Goede tip van @JanD, heb ik nog een aanvulling: “hoe zijn de tv ontvangers aangesloten met de modem, is dat bekabeld of met een Draadloze verbindingsset? En om welke type en merk TV ontvangers zijn het?

dank, ja decoders al omgewisseld maar dat is niet het probleem. Was iets met de instellingen van de TV ben ik inmiddels achter:)

Reputatie 7
Badge +22

dank, ja decoders al omgewisseld maar dat is niet het probleem. Was iets met de instellingen van de TV ben ik inmiddels achter:)

Fijn dat het is opgelost, @hakadala. Als er weer wat is dan weet je ons te vinden.

Reputatie 7

Welkom op het forum @hakadala, goed om te lezen dat het inmiddels al is opgelost. Wat voor instelling op de tv was het precies? Jouw oplossing kan mogelijk ook voor anderen helpen.

Op basis van je eerste bericht had ik ook het gevoel dat het over de internetverbinding op de tv zelf ging, niet specifiek over de tv-ontvangers of het signaal daarvan, klopt dat?