Beantwoord

openstaande factuur

  • 4 February 2021
  • 2 reacties
  • 47 keer bekeken

hallo ik heb een verzoek gekregen voor het betalen van een factuur uit 2017 na telefonisch contact met kpn blijkt dat er geen factuur openstaat om afsluiting te voorkomen hoop ik dat jullie deze factuur kunnen verwijderen gr v d buys***********

*Admin: telefoonnummer verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Lisa 6 February 2021, 18:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @funs ,

Van wie heb je dat verzoek gekregen? Via een officieel e-mailadres van KPN wat eindigt op kpn.com? 

Of via een vage Sms of iets van een ander willekeurig e-mailadres? 

 

Want dan kan het zomaar eens phishing kunnen zijn.  Klik dan niet zomaar op een link. En gooi het bericht maar gauw weg. 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @funs! Aan de hand van je telefoonnummer kon ik je vinden in ons systeem. Mijn collega is niet ver genoeg in de systemen gedoken (alleen gekeken bij je huidige mobiele abonnement). Je bent ons nog €22,01 verschuldigd voor je reeds opgezegde thuis-abonnement. 

Waarom €22,01, hoor ik je denken? 
Je hebt een openstaand factuur ontvangen van €65,00 (abonnementskosten) -€42,99 (slotfactuur) = €22,01 openstaand. 
Het slotfactuur is in mindering gebracht met het verschuldigde bedrag i.p.v. op de rekening gestort. Ik zie dat het bedrag vóór 31 januari betaald moest zijn. Gezien je mijn collega gesproken hebt op 4 februari was dit eigenlijk al te laat. 
Hoe nu verder, weet ik even niet. 31 januari was de uiterste betaaldatum. 
Ik adviseer je om het bedrag zo snel mogelijk aan ons over te maken. Vermeld je klantnummer in de omschrijving. Dan kunnen we het bedrag wel herleiden naar het abonnement. Daarnaast adviseer ik je om maandag contact met ons op te nemen en te vragen naar collections. Zij kunnen beter uitleggen hoe nu verder. 
Ik heb een notitie voor mijn collega's achtergelaten in het systeem.  Ze weten waar ze moeten kijken. 

Succes! 

Â