Storing

[Opgelost] Storing Wifi Manager

  • 16 December 2020
  • 26 reacties
  • 860 keer bekeken
[Opgelost] Storing Wifi Manager
Reputatie 7
Badge +21

Storing Wifi Manager

Er is op dit moment een storing gaande met de Wifi Manager. Het is het momenteel niet mogelijk om de Wifi Manager te doorlopen. De oplospartij is inmiddels al druk bezig om dit op te lossen.

Zodra we meer weten, zullen we dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak.

 

Verwachte eindtijd

22-12-2020

 

In het topic “Oplossingen voor trage en wegvallende wifi” vindt je verschillende tips om jouw wifi verbinding thuis te verbeteren. Ook op de servicepagina “Wifi verbeteren” vind je algemene punten die je zelf kan doorlopen. 

Update 23-12-2020

De storing met de Wifi Manager is verholpen, je kunt deze weer gebruiken.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

26 reacties

Via WiFi manager moet ik een WiFi  versteker bestellen maar het lukt het niet

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hallo,

Ik heb een slechte verbinding op de 1e verdieping en mijn modem is op de begane grond.

Ik heb de wifi manager gebruikt en inderdaad de wifi verbinding op de 1e verdieping is slecht en kan verbeterd worden met de experia wifi access points. Ik kom hiervoor in aanmerking om ze gratis te ontvangen alleen als ik de vraag krijg om mijn rekeningnr in te vullen doe ik dit en bij het zoeken naar een service punt om ze op te halen stopt de browser ermee en kan ik niet verder. Dit heb ik aan de klantenservice door gegeven alleen ze kunnen me niet verder helpen en zeggen dat ik de tool volgende week weer moet proberen. Ik hoop dat ik op deze manier verder geholpen kan worden.

Badge +19

Dit wordt vaker gemeld momenteel. Een medewerker gaat hierop reageren maar duurt wel een paar dagen. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc. De versterkers moeten wel met een kabel aangesloten worden op het modem. Dus wellicht moet je daarmee aan de slag.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Hamaghodo en @Andre post . Welkom op het KPN Forum. Ik heb jullie bericht verplaatst naar dit topic. Zoals je hierboven kan lezen is er op dit moment een storing met onze Wifi Manager. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer en klantnummer? Dan zoeken wij voor je uit of we een Wifi versterker kunnen toesturen. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Hallo Vikash,

 

Ik heb net het Forum profiel aangevuld met mijn gegevens. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Hamaghodo, als ik jouw adres opzoek, zie ik dat je vanmiddag al een KPN pakketje op hebt gehaald bij een servicepunt, wat zat daar precies in, en heeft de nieuwe apparatuur je wifi niet verbeterd? Hoor het graag!

Hallo Vikash, ik heb zojuist de gegevens ingevuld. 

Reputatie 7
Badge +30

Top! Ik stuur je een privébericht met de betreffende gegevens voor het ophalen van de Experia Wifi!

Vorige week de WifiManager uitgevoerd ivm slechte Wifi. De WifiVersterker nog niet besteld, omdat we eerst wilden kijken hoe dit aan te sluiten. 

Afgelopen maandag contact gehad via de Chat en het advies gekregen de WifiManager overnieuw uit te voeren. Echter maandag liep deze steeds vast en nu ligt deze er weer 3 dagen uit. Niet handig met meer thuiswerken…

Wanneer is de verwachting dat de WifiManager weer werkt? 

Of is er een andere manier om de Wifiversterker (gratis) te bestellen? 

De chatfunctie op de website lijkt ook niet meer te werken vandaag?

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +15

@SW.  Welkom op het forum. 

Wat vervelend dat het steeds niet lukt de Wifi Manager volledig te doorlopen. Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen een seintje kunnen geven als dit gelukt is? 

Dan ga ik uitzoeken wat ik voor je kan betekenen! 

@Rutger_ 

Het forumprofiel is ingevuld. Horen het graag..

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @SW. Ik kan jullie (dramatische) Wifi Manager resultaten uitlezen. Ik stuur je een privébericht met daarin de details over de verzending van de versterker:blush:

Vanwege een slecht wifisignaal moet ik de wifimanager uitvoeren van KPN Helpdesk maar de gehele week is de wifimanager al niet te gebruiken. Hoe lang duurt dit nog?

voor het thuiswerken hebben wij ook de wifimanager laten lopen, met boven 13 mbit en op zolder rond de 6 en we kwamen ook niet door de pagina. ik zou graag er verder mee willen in de kerstvakantie , maar nu ligt de hele wifimanager eruit. hopelijk kunnen jullie via deze weg de twee experias toesturen

 

Badge

Ik hebt even  vragen  je waarom  werkt  de wifi manager doet het even niet  daar  krijgt  ik geen  antwoord op mijn vraag  ik hebt  kpn box 12  groeten van  jacco Scheffer 

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hoi, @J.SCHEFFER 

Zoals je bovenstaand kunt zien is je bericht verplaatst. Naar het topic over de storing met de wifi-manager.

Het ligt dus niet aan jouw handelingen, apparatuur of zo.

Ik lees hier in dit topic dat er al ongeveer een week, maar toch zeker een dag of 4 een storing is op de WIFI-manager. Hetgeen wat ik echter mis, is een reactie op de verwachte oplostermijn.

 

Excuses, achterhaald. Niet goed gelezen van mijn zijde.

Hetgeen wat ik echter mis, is een reactie op de verwachte oplostermijn.

 

Is hier wellicht al zicht op?

@Dani1977 . Staat in het (bijgewerkte) startbericht hier.

Ik heb net de WiFi voor 100ste keer getest  na de zoveelste update vanuit klantenservice en dit is zo beroerd dat ik naar KPN winkel ga die open is  er wordt niets aan gedaan. Ik kom van Telfort en T-mobile, spijt van de mobiele switch en interactieve televisie ga ik weg als dit zo beroerd blijft. Mijn dochters willen ook overstappen nou ik ga dit afraden.

Admin: Reactie verplaatst naar algemeen topic

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Jmarijke, niet fijn dat je er zo veel last van hebt. We hebben helaas wat problemen met de WiFi manager zoals je in dit topic leest. Er staan ook tips bij waarmee je jouw WiFi verbinding alsnog kunt verbeteren, ik hoop dat je daarmee in de tussentijd verder komt.

Reputatie 7
Badge +21

Vanwege een slecht wifisignaal moet ik de wifimanager uitvoeren van KPN Helpdesk maar de gehele week is de wifimanager al niet te gebruiken. Hoe lang duurt dit nog?

Hoi @Anquflor. We verwachten dat je voor de kerstdagen weer gebruik kan maken van de Wifi Manager. In het topic “Oplossingen voor trage en wegvallende wifi” vindt je tips om jouw wifi verbinding thuis te verbeteren. Heb je dit topic al gelezen?

 

voor het thuiswerken hebben wij ook de wifimanager laten lopen, met boven 13 mbit en op zolder rond de 6 en we kwamen ook niet door de pagina. ik zou graag er verder mee willen in de kerstvakantie , maar nu ligt de hele wifimanager eruit. hopelijk kunnen jullie via deze weg de twee experias toesturen

Hoi ​​​​@marcussnl. Dat is inderdaad niet heel veel. Ik heb daarom zojuist twee ExperiaWifi's verstuurd naar het dichtstbijzijnde Servicepunt. Je kan morgen (na 14.30) het pakketje ophalen bij de Plus in Amersfoort (Arnhemseweg 4). Vergeet niet om een geldige legitimatiebewijs mee te nemen. 

 

Ik hebt even  vragen  je waarom  werkt  de wifi manager doet het even niet  daar  krijgt  ik geen  antwoord op mijn vraag  ik hebt  kpn box 12  groeten van  jacco Scheffer 

@J.SCHEFFER We hebben jouw bericht verplaatst naar dit topic. De wifi manager is tijdelijk offline vanwege een storing 

 

 

Bij metingen bij mij thuis haal ik ‘bekabeld’ snelheden tussen de 60 en 90 mb. Echter de ‘draadloos’ haal ik nog geen 30 mb. En dan maakt het niet uit waar in huis ik ben. Ik beschik over een Experia Box V10 en heb ook een Experia Wifi. Op die manier kan ik beter een goedkoper abonnement (50mb) nemen.   

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @woute680, dat zijn op zich geen slechte snelheden, als de wifimanager het straks weer doet kan het misschien nog wel wat hoger uitvallen maar bekabeld zul je altijd een betere verbinding hebben.
Ook kunnen de tips uit het “Oplossingen voor trage en wegvallende wifi”  topic al een heel eind helpen een betere snelheid te halen.
Als je geen/weinig bekabelde apparaten hebt zou je er inderdaad ook voor kunnen kiezen je abonnement te downgraden. Het is natuurlijk zonde om voor iets te betalen wat je niet gebruikt!

Voor wifi 2.4 Ghz is 30 Mb/s een goede snelheid. Hier kom ik daar ook niet boven. Bekabeld krijg ik op de laptop wel bijna 70 Mb/s. (das zelfs wat hoger dan mijn abonnement).

Maar 30 Mb/s is niet slecht tenzij je veel apparaten tegelijkertijd aan hebt met bijvoorbeeld streaming HD-video ofzo.

Wifi 5 Ghz kan wel 500 Mb/s halen heb ik begrepen.

Een HD stream via de kpn website / app is 5 Mb/s.

Reputatie 7
Badge +30

Oplossing voor de storing met de Wifi Manager wordt op dit moment getest. Als dat allemaal goed loopt zal de Wifi Manager ook vandaag nog weer beschikbaar komen. We komen er op terug.